جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
شاعری که باگلاب آدینه همبازی شد

باشگاه خبرنگاران جوان: شمس لنگرودی در خصوص علاقه‌اش به ادامه بازیگری اظهار داشت: من حتما باز هم بازی خواهم کرد. اکنون هم سر یک کار با گلاب آدینه هستم که اواخر فیلمبرداری آن است.

وی ادامه داد: نام موقت فیلم «دوباره زندگی» است که به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد.
 
 
 لنگرودی


لنگرودی در خصوص ارتباط بازیگری با سرایش شعر، اظهار داشت: فکر می‌کنم تنها رابطه‌ای که با هم دارند در شناخت حس است؛ چون شعر به حس انسان ممکن می‌کند و این شناخت، می‌تواند به بازیگری کمک کند.

وی ادامه داد: وقتی به کار بازیگری مشغول هستم، مدتی از شعر فاصله می‌گیرم. چون این دوری برای شعر خوب است و در کل برخی مواقع فاصله گرفتن از بعضی امور در زندگی لارم است.

لنگرودی در خصوص علاقه‌مندی‌های هنری‌اش، عنوان کرد: شعر جزئی از من است و نمی‌توانم آن را از خود جدا کنم، ولی بازیگری جزو علایق من است.

وی در خصوص چگونگی رسیدن به نقش‌هایش اظهار داشت: من خیلی زود به نقش‌هایم می‌رسم و آن ها را می‌فهمم. آنها را حس می‌کنم‌ و معمولا در موقع خواب راحع به نقش تخیل می‌کنم.

لنگرودی گفت: دوست دارم که در یک فیلم کمدی ایفای نقش کنم. البته طنزی که ارزشمند باشد. به غیر از کمدی دوست دارم، بازی در فیلم‌های اکشن را هم تجربه کنم.

این شاعر راجع به آخرین فعالیت‌هایش در عرصه ادبیات گفت: نشر نگاه به تازگی کتاب شعری را تحت عنوان «واژه ها به دیدن من آمدند» چاپ کرده است که شعرهای آن عاشقانه است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: