جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 آذر 1395     
عکس شوماخریک میلیون یورمی‌ارزد

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های آلمانی اخیراً خبر دادند که شخصی مدعی شده عکسی از میشائیل شوماخر، راننده افسانه‌ای مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان در اختیار دارد که او را روی تخت بیمارستانی در خانه‌اش نشان می‌دهد. این شخص ناشناس برای فروش این عکس، یک میلیون یورو درخواست کرده است.
 
شوماخر که سابقه 7 بار قهرمانی در F1 را دارد در سال 2013 برای گذراندن تعطیلات به فرانسه رفته بود که دچار سانحه (ضربه شدید مغزی) شد. او چند ماه قبل از بیمارستان به خانه خود در سوئیس منتقل شد و یک تیم کامل و مجهز پزشکی به صورت شبانه‌روزی از او مراقبت می‌کنند.
 
با وجود محافظت شدید خانواده شوماخر از وی نسبت به عدم انتشار عکسی از او و تأکید بر رعایت حریم شخصی آنها توسط رسانه‌ها اما در طول این چند سال،‌ پاپاراتزی‌ها همیشه در کمین بوده‌اند تا شاید عکس یا خبری از او پیدا کنند.
 
یک بار خبرنگاری که خود را به شکل یک کشیش در آورده بود به بهانه دعا برای شوماخر توانست خود را به تخت او در بیمارستان برساند ولی موفق به گرفتن عکس نشد. مورد دیگری هم از سرقت اطلاعات پزشکی او گزارش شده است. شخص سارق، کارمند یک شرکت دارویی - پزشکی بود که به بیمارستان رفت و آمد داشت. او پس از دستگیری توسط پلیس، خود را در زندان حلق‌آویز کرد.
 
شخصی که مدعی شده عکسی از شوماخر در اختیار دارد به دلیل تعرض به حریم شخصی، تحت پیگرد قانونی پلیس آلمان قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: