جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد:
جهت گیری های سیاسی دولت مانع از احقاق حقوق تهرانی ها

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت به تعهدات خود در قبال مدیریت شهری کماکان عمل نکرده است، گفت: از اینکه بگوییم عدم کمک های دولت به مدیریت شهری تهران سیاسی است، پرهیز می کنیم، اما متاسفانه رفتارهای دولت و عمل نکردن به تعهدات خودش نشان از جهت گیری های سیاسی دارد.

محسن پیرهادی با اشاره به اینکه نمی خواهیم تعامل ما با دولت بهم بخورد، افزود: وقتی که می بینیم دولت به تعهدات خود عمل نمی کند، به این تحلیل می رسیم که نگاه دولت به مدیریت شهری مهربانانه نیست.

وی تاکید کرد: دولت محترم در هیچ یک از حوزه حمل و نقل عمومی، نوسازی بافت های فرسوده، پرداخت سهم مدیریت شهری از جرایم راهنمایی و رانندگی و... به تعهدات قانونی خود عمل نکرده است.

پیرهادی عنوان کرد: می دانیم که دولت ثروتمند نیست اما می تواند نیم نگاهی هم به تعهدات خود در قبال شهرو شهروندان تهرانی داشته باشد. باید تاکید کنم که امروز کمک به حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیاز شهر تهران است.

وی افزود: دولت در بیشتر حوزه هایی که باید طبق قانون به مدیریت شهری کمک می کرده، به تعهدات خود عمل نکرده است و در واقع حقوق شهروندان را ادا نکرده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به لایحه پیشنهادی دولت به مجلس درخصوص بودجه سال آتی گفت: امیدوار بودیم که دولت در بودجه سال آینده توجه ویژه ای به شهرداری ها که درواقع همان مردم می شوند داشته باشد. خصوصا شهرداری تهران که با توجه به حجم جمعیتی که دارد نیازمند توجه ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی است. از این رو از نمایندگان مجلس می خواهیم این مهم را در تصویب لایحه بودجه درنظر داشته باشند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: