جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
شهردار منطقه 9 خبر داد:
کاشت 120 هزار گل لاله در محلات غربی تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از عملیات کاشت 120 هزار گل لاله در سطح محلات 9 گانه خبر داد و گفت: نیمی از گل ها در میدان آزادی کاشته شده و همزمان با سال جدید چشم انداز بسیار زیبایی را در پنهه غربی تهران ایجاد می کند.

حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما ، عملیات کاشت پیاز گل لاله در سطح محدوده و به ویژه میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این اقدام به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری، ایجاد چشم انداز مناسب اجرایی شد.

شهردار منطقه 9 افزود: علاوه بر این ، کاشت گلهای فصلی و ایجاد قطعات فضای سبز می تواند در تلطیف هوای این روزهای پایتخت موثر واقع شود.

محسنی خاطرنشان کرد: عملیات کاشت پیاز گل لاله در میدان آزادی، میدان بوتان، حاشیه بزرگراه آیت اله سعیدی، بوستان المهدی (عج) ، خیابان آزادی و... در قطعه های گلکاری ، فرش گل و در رنگ بندی های متنوع اجرا شده است.

به گفته وی زمان کاشت این گلها طوری انتخاب شده که در آستانه عید نوروز به گل دهی رسیده و چشم انداز بسیار زیبایی را در پنهه غربی تهران ایجاد کند.

شهردار منطقه 9 با اشاره به ارتقا بصری سطح محدوده منطقه و ایجاد فضایی زیبا به جانمایی 300 عدد فلامینگو در محلات اشاره کرد و گفت: این فلامینگوها در بوستان المهدی (عج)، بوستان معلم و جنب شهرداری منطقه در تقاطع استاد معین نصب شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: