جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6:
تمام پروژه های عمرانی منطقه 6 طبق برنامه زمانی پیش می رود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی منطقه وضعیت قابل قبولی دارند گفت: تمام پروژه ها طبق برنامه زمانی و در برخی موارد جلوتر از برنامه زمانی در نظرگرفته شده در حال ساخت و آماده سازی است.

سید رامین حسینی نژاد با اشاره به پروژه های به پایان رسیده و آماده بهره برداری قلب تهران گفت: پله دسترسي بوستان باغچه بان، سرای محله کشاورز، سرای محله جمالزاده، سرای محله ساعی و پروژه مددسرای بهاران تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

او با اشاره به اینکه پروژه مجموعه فرهنگی الوند نیز تا سه ماه آینده آماده بهره برداری است، اضافه کرد: پروژه مسجدسرای گل ها نیز تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد بود و تنها برخی کارهای تکمیلی آن در نخستین ماه های سال آینده صورت می گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه ساختمان اقامه نماز کشور نیز تا پایان سال تا 50 درصد تکمیل می شود، ادامه داد: این پروژه نیز در نیمه نخست سال 96 آماده بهره برداری خواهد بود.

حسینی نژاد همچنین با بیان اینکه پروژه مجموعه ورزشی کردستان نیز در نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود، تصریح کرد: با احداث و بهره برداری این مجتمع سرانه ورزشی منطقه افزایش یافته و خدمات بیشتری به شهروندان ارائه می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: