جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آذر 1395     
بارش برف و باران در جاده‌های کشور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم ‌اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان خراسان رضوی در اکثر محورها و استان آذربایجان غربی محورهای چالدران و شاهین‌دژ بارش برف و در استان اردبيل محور اسالم – خلخال، محور فیروزکوه محدوده گدوک و ارتفاعات محور کندوان دارای کولاک و یخ زدگی و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است، در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک – دیزین، پونل_خلخال، سروآباد- پاوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جريان است.

همچنین در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بارش برف، در برخی از محورهای استان اردبیل کولاک و مه گرفتگی و در بیشتر محورهای استان گلستان بارش باران را شاهد هستیم.

در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج محدوده پل کلاک و در ادامه کرج-قزوین درمقاطع ساسانی و پایانه کلانتری سنگین، محورهای هراز حدفاصل سه راهی مشاء تا آبعلی ، کرج-چالوس محدوده سد کرج وفشم-تهران نیمه سنگین و درسایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جريان است.

همچنین دربرخی از محورهای استان خراسان رضوی بارش باران و در برخی از محورهای استان اردبیل کولاک و مه گرفتگی را شاهد هستیم.

(بهمراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی در محورهای برف گیر و کوهستانی الزامی است.)

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: