جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 آذر 1395     
40کشته در تصادفات امسال همدان

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: امسال به دلیل تصادفات 40 نفر در همدان کشته شدند.

40 کشته در تصادفات امسال همدان

علی فکری با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال یک نفر کاهش داشته است گفت: بیش از 30 نفر این افراد را عابران پیاده شامل می شوند.

وی با بیان اینکه نصب دوربین‌های ثبت سرعت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شهرداری همدان باید این امر را در اولویت قرار دهد، بیان کرد: شهرداری همدان باید از پل‌سازی دست بردارد و نسبت به نصب دوربین اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه شهر همدان پر از پل شده است که توجیه فنی، ترافیکی و ساختاری ندارند، خاطر نشان کرد: برای مدیریت دقیق تر در ترافیک بهتر است بجای این تعداد پل در سطح معابر شهری همدان دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلف سرعت نصب شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بیان کرد: هم اکنون به دلیل ایجاد تقاطع غیرهمسطح تختی و شریعتی شاهد ایجاد ترافیک‌های سنگین در میدان آرامگاه هستیم که به طور قطع با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سردار همدانی ترافیک این نقطه به میدان فلسطین منتقل می‌شود.

فکری با اعلام اینکه شهرداری همدان باید به سمت نصب دوربین‌های ثبت سرعت و نظارت تصویری در سطح معابر شهری حرکت کند، تصریح کرد: نصب دوربیت ثبت سرعت از بسیاری از تخلفات جلوگیری می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه تمام دوربین‌ها باید به سمت دوربین‌های راداری پیش بروند که نسل سوم هستند، اظهار داشت: دوریبن‌های راداری خودروهای پرسرعت را با آژیر مشخص کرده و خطرناک بودن آن را اعلام می‌کند

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: