جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 آذر 1395     
اعطای نشان ملی تضمین کیفیت و خدمات برتر در صنایع وابسته حمل و نقل به شرکت کنترل ترافیک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، همزمان با هفته حمل و نقل در سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، مهندس وزیری مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک تهران،موفق به دریافت نشان عالی برترین مدیریت در طراحی، تولید و تامین تجهیزات کنترل ترافیک و سیستم های هوشمند شد.

بر اساس این گزارش همچنین تندیس نشان ملی تضمین کیفیت و خدمات برتر در صنایع وابسته حمل و نقل به شرکت کنترل ترافیک تهران اعطا گردید.

سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، راه و ساختمان و شهرسازی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه کیفیت در تمامی شاخه‌های راه و همچنین شهرسازی و مسکن و حوزه‌های حمل و نقل و ایجاد فرصت هم اندیشی و تبادل دستاوردهای اجرایی در حوزه حمل و نقل، راه و صنایع وابسته با رویکرد ارتقاء نقش تعاون و بخش خصوصی برگزار گردید.

در این اجلاس سخنرانانی از سازمان‌های مختلف از جمله مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فعالان در حوزه‌های مسکن و شهرسازی مباحث مهم کیفیت را در حوزه‌های حمل و نقل، ساختمان و شهرسازی تشریح کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: