جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
با برگزاری 4000 نفر ساعت کارگاه آموزشی؛
فرهنگ ترافیکی دانش آموزان شمال شرق تهران افزایش می یابد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از فرهنگ سازی ترافیکی و برگزاری 4000 نفرساعت کارگاه آموزشی در مدارس شمال شرق تهران خبر داد.

مهدی اناری در این زمینه گفت: به منظور بالا بردن اطلاعات ترافیکی در بین کودکان و نوجوانان و مهم جلوه دادن این مساله در زندگی ماشینی امروزه، آموزش های ترافیکی برای دانش آموزان در اولویت قرار گرفت. در ماه گذشته 4000 نفرساعت آموزش ترافیکی برای دانش آموزان در پارک آموزش ترافیک ، سرای محلات و مدارس سطح منطقه اجرا شد.

وی افزود: در این میان می توان به آموزش گذر از تقاطع چراغ زمان دار، گذر از پل عابر پیاده، دوچرخه سواری و ایمنی راکبان، برگزاری برنامه های آموزش ترافیک در سایت رایانه پارک ترافیک و برگزاری دوره های خلاقیت ترافیک اشاره داشت.

اناری افزود: در ادامه این برنامه از ایستگاه شهید باقری و تجهیزات ترافیکی آن بازدید به عمل آمد. در این بازدید نحوه استفاده صحیح از تجهیزاتی همچون پله برقی،گیت های ورود و خروج و مسائل ایمنی در محدوده ایستگاه و سکو به دانش آموزان آموزش داده شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه خاطر نشان کرد: پیرو دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل مهندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک، شعاع 500متری مدارس مورد بازدیدهای میدانی و ارزیابی های کارشناسانه قرار گرفته و به درخواست های مورد نیاز از جمله تامین فضای پارک برای سرویس مدارس، نصب تابلو و احیای خط کشی معابر پیرامون مدارس توجه ویژه می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: