جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه دو خبر داد:
آغاز طرح لایروبی انهار و کانال های روبسته و روباز بزرگراه های منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، با آغاز فصل بارش های فصلی، لایروبی انهار و کانال های روبسته و روباز بزرگراه های منطقه 2 در دستور کار اداره مسیلها و قنوات شهرداری منطقه قرار گرفت.

عباس صمدیان با اشاره به این خبر گفت: لایروبی انهار یکی از برنامه های مستمر اداره مسیلها و قنوات منطقه محسوب می شود اما هرساله با آغاز فصل بارش های فصلی ، نقاط آبگیر به طور ویژه مورد عملیات پاکسازی و لایروبی قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، افزود: در این عملیات کانال روبسته و روباز بزرگراه حکیم- چمران ، شیخ فضل الله، به متراژ 1000مترطول و جمع آوری 12 تن ضایعات طور کامل پاکسازی شد تا در صورت آغاز بارش های فصلی در این نقاط شاهد وقوع آبگرفتگی نباشیم.

وی اظهار داشت: شهروندان منطقه 2 ، می توانند موقعیت انهار و کانال هایی را که نیاز به لایروبی دارد را به شهرداری منطقه اطلاع دهند تا نیروهای اداره مسیلها و قنوات با حضور در محل مورد نظر از وقوع پدیده آبگرفتگی جلوگیری بعمل آورند.

به گفته صمدیان ، علاوه بر سرریز شدن آب های سطحی به کانال های شهری، زباله، نخاله و شاخ و برگ های موجود در انهار و کانال ها یکی از مهمترین دلایل آبگرفتگی شهر محسوب می شود که اگر شهروندان از ریختن زباله در انهار جلوگیری کنند بخش قابل توجهی از معضلات آبگرفتگی شهر برطرف می شود

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: