جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1395     
در دیدار معاون شهردار تهران با دبیرکل متروپلیس تاکید شد؛
سرمایه گذاری در بخش های مختلف حوزه شهری

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در دیدار با دبیرکل اتحادیه کلانشهرهای جهان؛ بر آمادگی پایتخت جمهوری اسلامی ایران در ارایه دستاوردهای متخصصان داخلی به سایر شهرهای جهان تاکید کرد.

قدرت گودرزی با اشاره به دیدار اخیر خود با "فیلیپ روکا" گفت: خوشبختانه در این دیدار بر گسترش بیش از پیش همکاری های مشترک در حوزه های مختلف مدیریت شهری تاکید شد.

وی افزود: دراین دیدار ضمن تشریح توانمندی متخصصان ایرانی در پیشبرد پروژه های شهری در حوزه های حمل و نقل عمومی، عمران شهری ، شهرسازی و... آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در شهرهای مختلف اعلام کردیم.

گودرزی با بیان اینکه "فیلیپ روکا" آمادگی اتحادیه کلانشهرهای جهان- متروپلیس- برای سرمایه گذاری در تهران را اعلام کرد، تصریح کرد: مذاکرات کلی درخصوص سرمایه گذاری در بخش های مختلف حوزه شهری را انجام دادیم و قرار شد سرمایه گذاری ها به صورت مشارکتی ، بی.او.تی و...  باشد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه توجه به درآمدهای پایدار در پیشرفت شهرها نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد، گفت: شهرداری پایتخت در این خصوص با برنامه ریزی های مدونی که داشته توانسته به نسبت گذشته درآمدهای پایدار خود را افزایش دهد.

گودرزی در پایان افزود: قرار است نشستی هم درخصوص تامین منابع مالی شهرداری ها در سال آینده برگزار شود که  از شهرداری تهران نیز برای حضور در این نشست دعوت شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: