جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مهر 1393     
عشایر در انتظار رفع ابهامات

 بابک رمضانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، در خصوص زمان اجرایی شدن طرح بازنشستگی 9 ساله روستائیان و عشایر گفت: جزئیات طرح بازنشستگی پیش از موعد روستائیان و عشایر در جلسه 15 تیر ماه سال جاری به تصویب نمایندگان مجلس رسید اما در 25 تیر ماه به علت بار مالی و ابهامات ایجاد شده در شورای نگهبان رد شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: بررسی مجدد این طرح توسط کمیسیون مجلس انجام می‌شود و تا رفع ایرادات شورای نگهبان این طرح اجرایی نخواهد شد.

رمضانی فر اذعان کرد: برداشته شدن سقف سنی و آغاز طرح بیمه کشاورزان غیر ساکن در روستا از طرح‌های مصوب شده دولت یازدهم است.

مدیرکل امور فرهنگی و روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد: در حال حاظر 50هزار نفر به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان استان درآمده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برای بسیاری از مردم تفاوت بین بیمه درمانی و بیمه اجتماعی روشن نشده که بی شک در این راستا معقوله بیمه اجتماعی نیاز به فرهنگ سازی دارد.

 رمضانی فر با بیان اینکه درصدد ارائه خدمات بی‌منت دولت در این راستا هستیم افزود: در صورت آگاهی مردم از مزایای این بیمه فورا به عضویت این صندوق در می‌آیند.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یک صندوق جوان است و خوشبختانه با مدیریت خوب مسولین آن با مشکلاتی که در دیگر بیمه‌ها وجود دارد مواجه نشده است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: