جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مهر 1393     
سرعت مجاز در بزرگراه‌های آزادگان و نیایش 90 کیلومتر است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: 90 کیلومتر بر ساعت سرعت مجاز در بزرگراه‌های آزادگان، نیایش و بخشی از همت است.

 سرهنگ تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در خصوص این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در این مراسم از 150 راننده نمونه سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به حمل و نقل عمومی مربوط می‌شوند تجلیل شد.

وی در ادامه افزود: با اقدامات این چنینی و گسترش و تشویق این رانندگان سعی می‌کنیم رفتارهای صحیح رانندگی را ترویج دهیم چرا که  می‌تواند عاملی برای اشاعه آن باشد.

وی در خصوص سرعت بزرگراه‌ها جلسات متوالی در مجموعه حمل و نقل و ترافیک داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که بر اساس شرایط و ویژگی بزرگراه‌ها سرعت مناسب را تعیین کنیم.

*اجرای تغییرات سرعت در بزرگراه منوط به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی

حسینی با اشاره به اینکه در بزرگراه آزادگان، نیایش و بخشی از بزرگراه همت سرعت 90 کیلومتر در ساعت تعیین شده است،‌ افزود: بزرگراه شهید خرازی و زین الدین نیز این ویژگی را دارد و این تغییرات برای این دو بزرگراه نیز اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: تا لحظه‌ای که تابلوهای جدید مربوط به سرعت بزرگراه‌ها نصب نشده باشد تغییرات سرعت در بزرگراه‌ها اعمال نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت و کنترل لازم درا ین خصوص صورت می‌گیرد، یادآور شد: ظرف دو یا سه روز آینده تابلو‌ها و علائم جدید مربوط به این تغییرات اصلاح و تغییر داده خواهد شد.

*جریمه 200 اتوبوس دریک ماه گذشته

سرهنگ حسینی با اشاره به تشکیل گشت ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی و اتوبوسرانی عنوان کرد: بیست گشت ویژه بر نحوه رانندگی راننده‌های اتوبوس نظارت و کنترل دقیق دارد و با توجه به اینکه سرعت مجاز برای اتوبوس‌های خطوط ویژه 40 کیلومتر بر ساعت است درحال حاضر 200 اتوبوس دریک ماه گذشته اعمال قانون شده‌اند.

وی در خصوص اجرای طرح ممنوعیت گردش به راست بیان داشت: این طرح مجدداً از اول آبانماه اجرا می‌شود و از شهرداری نیز خواسته‌ایم تا تابلوهای مرتبط با این طرح را نصب کنند. همچنین طرح ایست به احترام زندگی نیز از اول آبان ماه اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به کاهش ده درصدی تلفات در تصادفات اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در شش ماهه نخست سال شاهد کاهش ده درصدی تلفات در بحث تصادفات بوده‌ایم که البته این روند در مهر ماه نیز ادامه دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: