جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 آذر 1395     
هرمانس:ایران خانه دوم من است

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: ویکتور هرمانس، مدرس فیفا از کشور هلند صبح امروز (دوشنبه) با حضور در آکادمی ملی فوتبال، به تدریس دوره آموزشی سطح سه که برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود و در واقع بالاترین سطح آموزشی فوتبال در جهان است، پرداخت.
وی پیش از آغاز دوره خطاب به مربیان تیم‌های ملی و لیگ برتری گفت: دوستان زیادی را در این کلاس می‌بینم که معتقدم دیگر نباید به آنها دوست گفت و نام همکار را باید برای‌شان انتخاب کرد. از علی تارقلی‌زاده نیز که در چهار سال گذشته ارتباط عمیقی در آسیا برای رشد فوتسال داشته و تلاش کرده است، تشکر و قدردانی می‌کنم. من می‌دانم که ایشان قلباً ایران را دوست دارد و برای اینکه در بالاترین رتبه قرار بگیرد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
مدرس فیفا در ادامه بیان کرد: چیزی که در طول هفته با شما به اشتراک خواهم گذاشت، تجربه 30 ساله گذشته‌ام است و در نهایت امیدوارم یک دوره آموزشی موفقیت‌آمیز را داشته باشیم. ایران خانه دوم من است و از سال 1993 یکسری افراد را در دوره‌ای که در اصفهان برگزار شد، می‌شناسم. بعد از 23 سال خوشحالم این افراد را می‌بینم که برای توسعه و موفقیت فوتسال تلاش می‌کنند.
هرمانس در پایان تصریح کرد: امیدوارم که ایران در جام جهانی آینده قهرمان شود. چهار سال برای رسیدن به عنوان قهرمانی وقت دارید و باید تلاش کنید. صادقانه بگویم اگر دانشی را که دارید به اشتراک بگذارید و با یکدیگر چالش نداشته باشید، مطمئناً موفق می‌شوید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: