جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آذر 1395     
اجرای طرح تشدید برخورد با توقف های غیرمجاز در پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلف توقف در محل پارک ممنوع و پارک دوبله به ویژه در معابر شمالی پایتخت خبر داد.

سرهنگ عابدی گفت: برای روان سازی ترافیک در معابر مختلف به ویژه معابر شمالی پایتخت، از امروز این طرح برای برخورد با تخلفات ساکن به ویژه پارک دوبل و توقف در محل های ممنوع در دستور کار پلیس راهور قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اعمال قانون در این زمینه به شیوه های مختلف انجام می شود افزود: علاوه بر حضور گشت های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح معابر به ویژه معابر شمالی تهران از دوربین های ثبت تخلف ساکن نیز استفاده می شود.

سرهنگ عابدی گفت: خودروهای دوربین دار پلیس برای اعمال قانون از امروز در سطح معابر اقدام به گشت زنی می کنند.

وی با اشاره به وضع ترافیکی معابر تهران افزود: در روزهای اخیر حجم ترافیک در معابر افزایش یافته بنابراین توقف چند ثانیه ای در محل های ممنوع یا توقف به شکل دوبله می تواند در روند ترافیک روان اخلال ایجاد کند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متأسفانه برخی افراد در معابر اقدام به توقف دوبل می کنند و یکی از سرنشینان برای توضیح به پلیس، داخل خودرو می ماند که این موضوع هیچ تأثیری در اعمال جریمه این نوع از خودروها ندارد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: