جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آذر 1395     
راه اندازی 4 سایت برف روبی در منطقه 10 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 10 از راه اندازی 4 سایت برف روبی در سطح منطقه و اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم با هدف پیشگیری، هماهنگی، برنامه ریزی و کنترل اثرات نزولات آسمانی به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در روزهای برفی سال جاری خبر داد.

عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به لزوم ایجاد ساختاری مشخص و وحدت رویه در منطقه به منظور کنترل پیامدهای ناشی از بارش برف گفت: ستاد برف روبی با هدف بهبود خدمات رسانی به شهروندان و پیشگیری از بروز مشکلات و آمادگی در مواجهه با پیامدهای ناشی از بارش برف همچنین فراهم سازی شرایط ایمن برای عبور و مرور شهروندان در زمان بارش نزولات آسمانی راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بازدیدهای میدانی تمام نقاط برف گیر و دارای مشکل شناسایی شده و با راه اندازی سایت مرکزی در ساختمان موتوری سنگین و سه سایت اصلی در محدوده نواحی سه گانه واقع در خیابان شبیری، انتهای خیابان مالک اشتر و انتهای خیابان رنجبر و تجهیز آن ها به نیروی انسانی کارگری و تجهیرات و ادوات برای فصل یخبندان و سرما آماده ارائه خدمات مرتبط به شهروندان است.

شهردار منطقه 10 با اشاره به تشکیل ستاد برف روبی توضیح داد: در این ستاد هر یک از معاونت ها بر اساس وظایفی که به آن ها محول شده در زمان بارش بر اساس موقعیت جغرافیایی و بر اساس درجه بندی خیابان ها و معابر منطقه اقدامات لازم را انجام می دهند.

به گفته وی استقرار نیروهای خدمات شهری به همراه ماشین آلات و تجهیزات از تدابیری است که برای روزهای برفی در نظر گرفته شده است.

بابازاده ادامه داد: به منظور آمادگی در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر 75 مخزن زرد رنگ حاوی نمک و شن مخصوص در نقاط حساس منطقه برای استفاده عموم تعبیه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در ایام بارش نزولات جوی، خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان و ساماندهی مسیر تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه ها قرار دارد  همچنین  با اجرای برنامه های پیشگیری و یخ زدایی از سطح معابر شهری می توان از اثرات ثانویه مانند آسیب تاسیسات و معابر شهری همچنین به هم خوردن منظر و سیمای شهر پیشگیری کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: