جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آذر 1395     
شهردار منطقه 8 خبر داد:
اتمام پروژه ساخت سکوی تماشاگران باشگاه دیهیم

به گزارش گروه عمران شهری  شهرداری نیوز، پروژه ساخت سکوی هزار نفری تماشاگران باشگاه دیهیم در محله تسلیحات پاسخ مطلوبی به همه مطالبات فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهروندان در قلب منطقه است.

بهمن نوری با اعلام این مطلب گفت: پروژه ساخت سکوی هزار نفری تماشاگران باشگاه دیهیم در محله تسلیحات یکی از طرح های محلی و منطقه ای است که برای افزایش سرانه فرهنگی اجتماعی  و ورزشی در قلب منطقه از یک سال گذشته کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شده بود که اکنون این پروژه اتمام یافته است و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه 8 افزود: مراحل پیشرفت ساخت هزار نفری تماشاگران باشگاه دیهیم از ایده های نماینده های شهروندان در شورایاری بود که پس از بررسی و مطالعه کارشناسی ، از سال 1394 ساخت آن آغاز شده بود که استفاده ازبخشی از فضای ورزشگاه و تبدیل آن به سکوی هزار نفری تماشاگران از فعالیت های بسیار خوب مدیریت شهری در افزایش سرانه فرهنگی ورزشی است که از اهمیت بسزایی در ایجاد فضاهای تفریحی با رویکرد محله محوری در مدیریت شهری دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این پروژه منطقه ای که شهروندان ، مراحل ساخت آن را رصد می کردند ، افزایش سرعت عمل پیمانکار و رعایت زمانبندی از مواردی بود که طبق استاندارد مدیریت شهری رعایت شده است . که اکنون با اتمام این پروژه ورزشی و بهره برداری از آن دیگر کمبود سرانه ورزشی در محلات تسلیحات ، لشگر شرقی ، لشگر غربی و دیگر محله ها و مناطق همجوار رفع شده و شاهد رضایت مندی شهروندان خواهیم بود.

بهمن نوری با اشاره به پتانسیل این مجموعه در جذب جوانان اضافه کرد:با بهره برداری از این مجموعه در این نقطه از منطقه شاهد افزایش فعالیت های ورزشی و آموزشی خواهیم بود که نقش محوری در استعدادیابی قشر جوان محلات محروم منطقه دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: