جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 20 آذر 1395     
تمامی معابر شهری در مناطق تحت بارش برف باز است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح عملکرد شهرداری تهران در ستاد فرماندهی بحران بارش اعلام کرد: در پی همکاری و هماهنگی کم نظیری که مابین شهرداری تهران و پلیس راهور برقرار شد، با وجود بارش برف و دمای هوای زیر صفر درجه همه معابر شهر تهران باز است و موردی از یخ زدگی معابر وجود ندارد.

اصغر عطایی اظهارکرد: ظهر روز پنجشنبه با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص پیش بینی بارش برف و کاهش دمای هوای شهر تهران به زیر صفر،ستاد فرماندهی بحران بارش با حضور تمامی معاونین خدماتشهری و محیط زیست ، مدیران شهری در حوزه خدمات شهری ،حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور تشکیل جلسه داده و پس از هماهنگی های بعمل آمده با تمامی نواحی و مناطق ، در محرله بعدی از سایت های تجهیزات برف روبی بازدید بعمل آمد.

به گفته مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران حدود هزار و 100 دستگاه خودرو تخصصی برف روبی ، گریدر ، بات چت و شن پاش در جریان کاهش دمای هوای تهران و بارش برف در آمادگی کامل بوده اند و در سطح شهر و به ویژه مناطق شمال تهران فعالیت کرده اند.

عطایی اعلام کرد: بالغ بر هزار و 800 نفر نیروی خاص آموزش دیده برای مقابله با برف در این عملیات حضور داشته اند و این در حالی است که تمامی مدیران شهری نیز حضوری فعالی در سطح شهر داشته اند.

وی همکاری پلیس راهور با شهرداری تهران در عملیات روز گذشته تا کنون کم نظیر خواند و گفت : این همکاری نمونه کوچکی از مدیریت یکپارچه شهری بود به طوری که در همه مناطق به ویژه مناطق یک ، دو ، سه ، چهار ، پنچ ،بخشی از منطقه شش و منطقه 22 آمادگی کامل وجود داشت و هماهنگی تنگاتنگ پلیس راهور سبب شد برای نخستین بار ، جرثقیل های پلی ، در نقاط شمالی حضور داشتند تا در صورت بروز واژگونی خودرو و سایر حوادث رانندگی بلافاصله وارد عمل شوند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در این عملیات خودروهای پلیس راهور در نزدیک سایت های برف روبی قرار داشتند تا در صورت نیاز در شبکه حمل و نقل به محل های مورد نظر اعزام شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه معابر شهری باز هستند و از ابتدای بامداد با وجود برودت هوا و دمای زیر صفر درجه ، در شمالی ترین نقاط تهران ، مسیرهای به صورت عادی باز است و پل ها و معابر اصلی باز بوده و امکان تردد در تمامی مسیرهای ویژه اتوبوس رانی به راحتی جریان دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: