جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 مهر 1393     
کمالوند، سانتر را ممنوع کرد!

ایسنا: تمرینات آماده سازی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز زیر نظر فراز کمالوند برگزار شد.

 پس از روی کار آمدن فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید گسترش فولاد تبریز، این تیم تمرینات خود را برای آماده سازی برای ادامه‌ی لیگ برتر و البته رقابت های جام حذفی آغاز کرده است.

 *پیش از آغاز تمرین امروز (جمعه)، جلسه ای میان سرمربی گسترش فولاد و بازیکنان در محل رختکن باشگاه برگزار شد که این جلسه، به مدت یک ساعت طول کشید.

 *تمرین امروز آبی پوشان تبریزی، از ساعت 13 با سوت فراز کمالوند در زمین چمن تمرین باشگاه آغاز شد و بیش از 90 دقیقه طول کشید.

 *فراز کمالوند که به نظر می رسد فرارسیدن سرمای تبریز را زودتر از بقیه حس کرده است، در تمرین با کلاه حاضر د.

 *در حاشیه ی تمرین امروز، کمالوند از مسئولان باشگاه گسترش فولاد درخواست کرد که نسبت به تأمین گرمای رختکن زمین تمرین اقدام کنند.

 *در ابتدای تمرین، بازیکنان به دور زمین دویدند و سپس به انجام کارهای کششی پرداختند؛ نکته ی جالب توجه تمرین آبی پوشان، انجام تمرینات کششی تیم زیر نظر مرتضی اسدی است.

*سرمربی گسترش فولاد، مهدی قریشی و محمدمهدی نظری را از بقیه ی بازیکنان جدا کرد و از آن ها خواست تا در دو وقت 12 دقیقه ای دور زمین بدوند.

 *مهدی اسلامی و رودریگو به همراه یک دروازه بان جوان، زیر نظر داریوش اسفندیاری به انجام تمرین مشغول بودند و کری خوانی جالبی نیز در حین تمرین با یکدیگر داشتند.

*رودریگو، دروازه بان خارجی تیم گسترش فولاد که به تازگی به این تیم آمده است، در این مدت کم تا حدود زیادی زبان فارسی را یاد گرفته است و شوخی های جالبی با مربی دروازه بان های تیم داشت.

*چند بازیکن تیم امید گسترش فولاد نیز در تمرین امروز، همراه دیگر بازیکنان تمرین کردند.

 *در پایان تمرین، فراز کمالوند بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرد و دو تیم به انجام بازی فوتبال زیر نظر مربیان پرداختند که فراز کمالوند مدام نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

*از نکات قابل توجه این بازی درون تیمی، ممنوع کردن انجام سانتر در بازی از سوی فراز کمالوند بود و وی از بازیکنان می خواست که با پاس های کوتاه همدیگر را صاحب توپ کنند.

 بنابر اعلام کادرفنی، در تمرین فردای گسترش فولاد، مدافعان از ساعت 12:45 تمرین خود را آغاز می کنند و تمرین دیگر بازیکنان از ساعت 13:30 آغاز می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: