جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آذر 1395     
در نهمین نشست مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه شهر تهران عنوان شد؛
اجرای طرح خیرین دوستدار محیط زیست در هفته های آتی

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، نهمین نشست مسئولین محیط زیست مناطق 22 گانه شهر تهران با حضور محمد مهدی گلمکانی ریئس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ،دبیران و مسئولین کانون های محیط زیست شهر تهران در ستاد مدیریت بحران منطقه 22 برگزار شد.

گلمکانی در این جلسه اجرای اقدامات خلاقانه و پیگیری مصرانه برنامه های زیست محیطی با همکاری کانون ها و مشارکت های بین بخشی را خواستار شد و گفت: بحمدالله در شهر تهران به لحاظ زیست محیطی ظرفیت و پتانسیل های بسیار زیادی وجود دارد که تقویت، مدیریت و ساماندهی مناسب آن نیازمند مشارکت کلیه شهروندان است و برگزاری تورهای گردشگری می تواند زمینه ساز آشنایی شهروندان با نقاط گردشگری شهر تهران و بستری برای فراهم نمودن آنها برای کمک به محیط زیست و توانمندسازی کانون ها به نفع محیط زیست باشد.

وی از اجرای طرح خیرین دوستدار محیط زیست طی هفته های آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است با کمک خیرین و به منظور کمک به اجرایی شدن طرح های محیط زیستی در شهر تهران با ارتباط گیری موثر با کانون ها و فعالان محیط زیست در کلیه زمینه ها ستاد محیط زیست شهرداری تهران و حمایت از فعالان محیط زیستی و پیگیری پیوست های اجتماعی طرح ها کارهای مهم و اساسی در جهت فرهنگسازی برای حفظ و حراست از محیط زیست طبیعی در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

گلمکانی با تاکید بر پیگیری طرح ها و پروژه های نیمه تمام محیط زیستی و تشکیل کارگروههای ویژه در مناطق 22 گانه اظهار کرد: تلاش کنید تا از پروژه ها و طرح های مطالعاتی محیط زیستی به چشم یک فرصت نگاه و با همکاری و ارتباط موثر با اعضای شورایاری محلات مناطق و خیرین در جهت تلاش برای داشتن محیط زیستی مناسب استفاده شود. محیط زیست را باور کنیم و از هرموقعیتی خارج از سیستم اداری هوشمندانه تر، فعالانه تر و مسئولانه تر برای نجاتش بهره ببریم .

ریئس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: طرح های مطالعاتی و پروژه های شاخص که از سوی کلیه مناطق پیشنهاد شوند، بر مبنای سیاست های ابلاغی شهردار محترم تهران دکتر قالیباف در حوزه محیط زیست مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت اینکه این طرح ها قابلیت اجرایی شدن داشته باشند، ردیف اعتباری به آنها اختصاص داده می شود.

گفتنی است در این مراسم از جعفر میرزایی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 22 و رمضانعلی مدیر اداره محیط زیست منطقه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد و دبیران کانون های محیط زیست بعد از اتمام جلسه از دریاچه شهدای خلیج فارس،سایت پرنده نگری و سایت قوچ و میش پارک چیتگر بازدید کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: