جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آذر 1395     
ثبت نام طرح ترافیک از فردا آغاز می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام طرح ترافیک سال 96 از روز پنجشنبه 18 آذر ماه آغاز می شود.

مصطفی قنبرنژاد افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام طرح ترافیک سال آینده از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از تکمیل فرم های ثبت نام طرح ترافیک سالانه در سایت مذکور، کد رهگیری به شماره همراه متقاضیان ارسال می شود و نتایج ثبت نام در اواخر بهمن ماه سال جاری مشخص خواهد شد.

وی عنوان کرد: پس از اعلام نتایج ثبت نام طرح ترافیک واجدین شرایط می توانند با ارائه مدارک مربوطه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کرده البته پس از گذشت 24 ساعت از تاییدیه مدارک می توانند در محدوده طرح ترافیک تردد داشته باشند.

قنبرنژاد اظهار داشت: خودروهایی که به سن فرسودگی رسیده اند، نمی توانند مجوز طرح ترافیک اخذ نمایند.

مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه ارائه سهمیه طرح ترافیک به واجدین شرایط همچون سال گذشته است، خاطرنشان کرد: البته خودروهای هیبریدی به دلیل استفاده از سوخت پاک و عدم تولید آلایندگی می توانند اقدام به ثبت نام در طرح ترافیک نموده و باید توجه داشت که مالکین این خودروها معاف از پرداخت عوارض هستند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: