جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آذر 1395     
با حضور شهردار منطقه 9 و سرکلانتر پنجم فاتب؛
ایستگاه پلیس بوستان کوکب محله سرآسیاب افتتاح شد

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، ایستگاه پلیس بوستان کوکب محله سرآسیاب با حضور مهندس محسنی شهردار منطقه 9 و معاونین، سرهنگ کارخانه سرکلانتر پنجم فاتب ، سرهنگ نورآبادی رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی و شهروندان این محله افتتاح شد.

شهردار منطقه در مراسم افتتاح این ایستگاه گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه های ویژه ای را تدارک دیده ایم و یکی از فضاهای که شهروندان در آن حضور می یابند ، فضاهای پارکی است که باید امنیت لازم را داشته باشد.

وی افزود: براساس درخواستی که شهروندان محله سرآسیاب داشتند و پیگیری هایی که از سوی شورایاری و مدیریت محله شد ، جانمایی و افتتاح ایستگاه پلیس در بوستان کوکب در دستور کار قرار گرفت.

محسنی ادامه داد: این ایستگاه پلیس در برقراری امنیت فضای بوستان کوکب بسیار تاثیرگذار است و قطعا نیروی انتظامی دقت نظر بسیاری را در برقراری امنیت خانواده ها و برخورد با هنجار شکنان در چنین اماکنی اعمال می کند.

براساس این گزارش، سرهنگ علی کارخانه سرکلانتر پنجم فاتب در حاشیه افتتاح ایستگاه پلیس محله بوستان کوکب ضمن تقدیر و تشکر از شهردار منطقه گفت: هدف از این کار احساس امنیت برای شهروندان است و قطعا با راه اندازی این ایستگاه در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی می کنیم.

وی افزود: تمامی تلاش خودمان را می کنیم تا محل پاکسازی شود و خوشبختانه از افتتاح این ایستگاه ها بازخورد خوبی گرفته ایم و از مردم می خواهیم که با پلیس نهایت همکاری را دشته باشند.

کارخانه تصریح کرد: پلیس مامن مردم است و هرجایی که مردم احساس مشکل کردند حتما به پلیس مراجعه کنند و مطمئنا همین ایستگاه هم در محله اثر خوبی خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: