جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 آذر 1395     
شهردار تهران در جمع خبرنگاران:
امیدواریم دولت از مفاد طرح مقابله با آلودگی هوا عقب نشینی نکند

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران ضمن آرزوی موفقیت برای دولت در اجرای طرح مقابله با آلودگی هوا ابراز داشت: اخیرا متوجه شدم از نخستین تصمیمی که قرار بود از تولید موتورهای انژکتوری جلوگیری شده و موتورهای انژکتوری فعلی نیز جمع آوری شود، عقب نشینی شده، اما امیدواریم از بقیه موارد عقب نشینی نکنند.

شهردار تهران عصر امروز طی سخنانی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم روز دانشجو، در پاسخ به سوالی پیرامون موضوع آلودگی هوای پایتخت ابراز داشت: پیش از این با دانشگاه های برجسته کشور و برخی دانشگاه های خارج از کشور مطالعه عمیق و دقیقی روی موضوع آلودگی هوا انجام دادیم و با استفاده از تجربه های خارج از کشور، طرح مدونی برای مقابله با آلودگی هوا ارایه دادیم.

وی افزود: دوستان دولت طرح را از ما خواستند و ما نیز تاکید داشتیم که ضمانت اجرایی برای این طرح ایجاد شود. در نهایت طی جلسه ای با معاون اول رئیس جمهوری، طرح ها در زمینه مقابله با آلودگی هوا توضیح داده شد و بعد از آن معاونت اجرایی ریاست جمهوری نیز چندین جلسه را برگزار کردند.

 قالیباف ابراز داشت: نهایتا با بررسی دقیق تر این طرح را به جلسه هیات دولت برده و آن را به تصویب رساندند؛ دوستان در دولت خودشان هم مسئولیت این کار را قبول کرده و ظاهرا اجرای آن را هم شروع کرده اند.

شهردار تهران خاطر نشان ساخت: من در آن جلسات عرض کردم که شاید دولت به خاطر دغدغه های متفاوتی که دارد، نتواند این طرح را اجرایی کند اما دوستان در دولت عنوان کردند که ما آن را اجرایی می کنیم. طبیعتا هر بخشی از این طرح را که به ما واگذار کنند و وظیفه شهرداری تهران باشد، ما آن را دنبال خواهیم کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: