جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
اجرای طرح "اتوبوس پیاده" در منطقه 21

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 از اجرای طرح "اتوبوس پیاده" برای دانش آموزان و والدین آنها در سطح این منطقه خبر داد

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافيک این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : در طرح "اتوبوس پیاده" دانش آموزانی که مسیر خانه تا مدرسه آنها کوتاه است همراه با والدین و کارشناسان ترافیک این مسیر را پیاده طی می کنند و رفتارهای صحیح ترافیکی را آموزش می بینند.

معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه 21 در خصوص طرح "اتوبوس پیاده" افزود : آموزش های متمرکز در پارک آموزش ترافیک منطقه 21 در قالب اجرای این طرح ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی ؛ به صورت دوره های مستمر آموزشی انجام می شود .

وی با بیان اینکه جامعه هدف این طرح کودکان به عنوان تأثيرپذيرترين گروه مخاطب آموزشی هستند، تصریح کرد: کودکان حاميان امروز اصلاح و بهبود رفتارهاي ترافيکي و مجريان فرداي اين رفتارهاي صحيح محسوب مي شوند.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد : موضوع ترافيک و رفتارهاي ترافيکي يکي از اصلي ترين شاخصه‌هاي توسعه جوامع در جهان امروز است و آموزش مسائل ترافيکي به دانش‌آموزان به عنوان اقدامي شاخص، از ماندگارترين و مؤثرترين روش‌هاي آموزشي به لحاظ ساختاري و محتوايي براي گروه مخاطبان کودک که فراگيري بالايي دارند، محسوب می شود.

لازم به ذکر است ؛ پارک آموزش ترافیک منطقه 21 به جهت اطلاع رسانی گسترده ای که در سطح مدارس و سایر واحد های آموزشی مانند پایگاه های بسیج، مساجد، مهد کودک ها و غیره انجام می دهد همه روزه پذیرای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: