جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 خبر داد؛
تجهیز امکانات سرای محلات منطقه 6

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از تجهیز امکانات سرای محلات منطقه خبر داد و گفت: 14 سرای محله در قلب تهران وجود دارد که طی هفته گذشته با بررسی های صورت گرفته نیازهای این مجموعه ها مرتفع شد تا با توان بیشتری به شهروندان خدمت رسانی کنند.

مهرشاد الله ویردی گفت:پیش بینی شده تا پایان سال تمام سرای محلات مجهز به تجهیزاتی همچون فکس و پرینتر، تردمیل،  LCD، ماکروفر، یخچال، آبسردکن، سیستم سرمایش، ویدئو پروژکتور شده و تعمیرات اساسی ابنیه ها از جمله سیم کشی، نقاشی دیواری، ایزوگام، تعمیر شوفاژ و ماکروفر نیز به صورت مرتب انجام شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به تجهیزکتابخانه سرای محلات منطقه و تعمیر و نوسازی زمین های ورزشی این سراها اشاره کرد.

او با اشاره به اینکه ساختمان برخی سرای محلات نوساز است، اضافه کرد: با تجهیز این سراها خدمات اجتماعی و فرهنگی بیشتری به شهروندان ارائه می شود.

گفتنی است سرای محله یوسف آباد، والفجر، نظامی گنجوی، جهاد، ساعی، امیرآباد، فاطمی، بهجت آباد، سنایی، کشاورز، جمالزاده، وصال، ایرانشهر و ولفجر در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: