جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 آذر 1395     
در مراسم تقدیر از دبیران کانون های محلات اعلام شد:
اختصاص پلاک ویژه به خودروهای معلولان منطقه 3

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهرداری منطقه 3 با هماهنگی سازمان بهزیستی به خودروهای معلولان پلاک ویژه می دهد.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در مراسم روز جهانی معلولان گفت: از آنجاییکه توانمندسازی معلولان نیازمند خودباوری است سازمان شهرداری تهران اقدام به تشکیل کانونهایی برای باروری و شکوفایی استعدادهای این قشر از جامعه کرده است.

وی افزود: معلولان افرادی توانمند و تاثیر گذار در جامعه هستند به طوری که امروزه شاهد خدمات بی شمار آنها در امور فرهنگی و اجتماعی هستیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 از احداث پارک شریعتی به عنوان پارک ویژه معلولان نام برد و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح  از سوی دبیرخانه شورای مشورتی شهرداری تهران، توان یابان ، معلولان، نابینایان، سالمندان و همچنین افراد کم توان جسمی  و حرکتی  به راحتی می‌توانند از امکانات و فضای سبز موجود در بوستان‌ها بهره مند شوند.

پیرهادی ابراز کرد: کانون های معلولان باید در سطح محلات تقویت شده و نسبت به عضویت و ارائه خدمات به این قشر از جامعه فعالیت کنند.

در ادامه فاطمه مسائلی مدیر سلامت شهرداری منطقه 3 گفت: تمامی تلاش مسئولان شهری به حداقل رساندن مشکلات مربوط به تردد معلولان در معابر و خیابان های شهر است.

وی خطاب به معلولان افزود: با ارائه طرح و ایده های خود در کانون معلولان، گام های موثری در جهت کاهش مشکلات این قشر از جامعه برداشته می شود. 

همچنین اسحاق محمدی دبیر کانون معلولان این منطقه گفت: خانواده های افراد معلول برای رفع مشکلات مربوط به تردد در شهر می توانند به کانون معلولان در سرای محله زرگنده مراجعه کنند.

وی از برگزاری کلاس های ورزشی ویژه آقایان روشندل خبر داد و افزود: شهروندان روشندل روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 30/10 تا 12 می توانند از باشگاه آمادگی جسمانی سرای محله زرگنده استفاده کنند.

در پایان این مراسم از دبیران کانون های معلولان محلات 12 گانه این منطقه تقدیر شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: