جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 آذر 1395     
با اجرای ده ها طرح عمرانی:
آبگرفتگی معابر شمال شرق تهران در فصول بارندگی رفع می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از اجرای ده ها طرح عمرانی جهت رفع آبگرفتگی معابر شمال شرق تهران خبر داد و گفت: پروژه جمع آوری آب های سطحی در نقاط حساس منطقه 4 اجرا شد. 

مهدی وارسته معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از شروع فاز دوم طرح های جمع آوری آب های سطحی خبر داد و نقاط اولویت دار این طرح از خیابان های هنگام، استاد حسن بناو بزرگراه رسالت حدفاصل خیابان اردکانی تا بزرگراه امام علی (ع) می باشد.

وارسته افزود: کانال هنگام به طول 1650 هکتار از جنوب محله شمیران نو و قسمتی از محله کوهک در ضلع غربی میدان رسالت می باشد. عمق این کانال 6 متر در بالادست و 5/2 متر در  میدان رسالت می باشد و روش حفاری کانال به صورت تونلی در  1450متر می باشد.

وارسته گفت: وجود معارضین تاسیساتی از جمله لوله های گاز ،کابل های برق ،مخابرات و لوله های آب را یکی از مشکلات این طرح عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود تاسیسات شهری و همچنین ترافیک سنگین خیابان هنگام این طرح به نحو مطلوب اجرا و در  موعد مقرر به بهره برداری رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفت: کانال هنگام دارای 19 منهول و 12 حوضچه و رسوب گیر و ریزش می باشد و کلیه آبهای سطحی از طریق این 12 حوضچه به کانال هدایت می شود.

وارسته حذف انهار و افزايش عرضي معبر را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت : كاهش آلودگي هوا ، كاهش انباشت زباله و كاهش تجمع حيوانات موذي و ايجاد امنيت براي عابرين پياده و سواره و جلوگيري از سقوط آزاد به داخل نهر و مناسب سازي جهت عبور كودكان و سالمندان از دیگر مزایای طرح جمع آوری آب های سطحی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: