جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
کاشت 300هزار پياز گل لاله در منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، رئيس اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 7 از عمليات کاشت 300 هزار پياز گل لاله در اين منطقه خبر داد.

حمیدرضا حیدرپور با اعلام اين خبر گفت: با توجه به آغاز فصل سرما ، عمليات کاشت پياز گل لاله در سطح محدوده منطقه، ميادين، پارکها و فضاي سبز اصلي در دستور کار قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه اين اقدام به منظور افزايش کيفيت فضاي سبز، زيباسازي و توسعه فضاي سبز شهري، ايجاد چشم انداز مناسب اجرايي شد، تصريح کرد: زمان کاشت اين گلها طوري انتخاب شده که در آستانه عيد نوروز به گل دهي رسيده و چشم انداز بسيار زيبايي را در سطح منطقه ايجاد خواهد کرد.

به گفته رئيس اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 7 كاشت پيازهاي لاله در 29 رنگ بندي هاي متفاوت و زيبا در دستور کار منطقه قرار گرفت تا شهروندان همزمان با فرا رسيدن بهار شاهد شكفتن هزاران گل لاله باشند .

وی  با بیان ‌اینکه گل در فرهنگ ایرانی نماد عشق و محبت و یکی از زیباترین خلقت‌های آفریدگار است، یادآور شد: لاله گلی کاملا ایرانی است و در صورتی که پیاز گل‌ لاله پس از اتمام زمان گل ‌دهی از زمین بیرون آورده و در محل خنکی نگهداری شود، می‌توان این گل را تا سه سال مجددا کاشت و از آن لذت برد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: