جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
معاون حمل و نقل وترافیک منطقه 19 خبر داد:
اجرای طرح دستک های بتونی در پل های عابر پیاده معلولین

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 گفت: طرح ساخت دستک های بتونی در پل های عابر پیاده معلولین اجرایی شد.

علیرضا مرآتی با اشاره به به سياست معاونت حمل و نقل و ترافيك مبني بر انجام كارهاي ويژه در جهت تسهيل در عبور و مرور افرادي كه از ويلچر استفاده مي کنند افزود: در همین راستا نیز با توجه به دستورالعمل هاي ابلاغي اداره كل مهندسي و ايمني سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران و يكپارچه بودن اين پروژه، منطقه 19 تمهيدات لازم در خصوص استفاده از دستك هاي بتوني مستقر در پل عابر معلولين را اجرایی کرد.

به گفته وی با توجه به عدم امکان جابجایی دستک ها و ماندگاری بیشتر آنها نسبت به پل های مشابه فلزی  تصمیم بر این شد كه از دال هاي بتوني در سطح منطقه استفاده شود.

مرآتی ادامه داد: طرح دستك هاي بتوني ابتکار جدیدی بوده که اولین بار در معاونت حمل و نقل وترافیک این منطقه انجام شده است و تصوير ويلچر معلولين که روي آن حك شده در نوع خود بسيار منحصر به فرد است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به اجرای دستك بتوني روی کف بتونی تصریح کرد:  پل های بتونی معادل پل های فلزي بوده ولی در تفاوت  با آنها بسيار مقرون به صرفه و غيرقابل سرقت است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: