جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 آذر 1395     
نورپردازی ویژه خیابان شریعتی در منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از نصب پایه چراغ تزئینی در پیاده رو های خیابان شریعتی خبر داد و گفت: با اجرای چنین پروژه هایی ضمن زیبا سازی و تامین روشنایی ، شهروندان از جلوه زیبا و مطلوب سیمای شهر بهره مند می شوند .

محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: به منظور زیباسازی و تأمین روشنایی خیابان شریعتی که یکی از شریان های اصلی شهر تهران است،200 عدد پایه چراغ روشنایی تزئینی در محدوده این خیابان نصب شد.

وی با اشاره به نصب پایه چراغ های 4 متری در خیابان شریعتی حدفاصل خيابان طالقاني تا خيابان مطهري، تصریح کرد: به دلیل اهمیت این مسیر تامین روشنایی آن را در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفت.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 خیابان شریعتی از جمله خیابان های مهم شهر تهران محسوب می شود که روشنایی در این مسیر می تواند تأثیر بسزایی در تسریع عبور و مرور خودروها و عابران پیاده و زیباسازی فضای بصری داشته باشد.

وی در ادامه از اجرای طرح انضباط شهری در منطقه 7 خبر داد و گفت:  طرح ویژه انضباط شهری با همکاری شهرداری منطقه و نیروی انتظامی به منظور ساماندهی و رفع سد معبر و بساط گستری در معابر اصلی و شریانی منطقه هفت اجرا می شود.

شعبانی یادآور شد: از آنجا که  تعدادی از دست فروشان و وانت بارها در معابر اصلی و فرعی منطقه اقدام به رفتار غیر متعارف داشته و این امر موجب اخلال در نظم عمومی و در نتیجه ایجاد ترافیک ، تصادف و در نهایت نارضایتی شهروندان می شود، شهرداری این منطقه اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی از بساط گستران در کنار فعالیت های خود اقدام به ارتکاب جرایم دیگر از جمله فروش مواد مخدر و... می کنند در نتیجه اجرای طرح انضباط شهری از جمله فعالیت هایی است که باید در راس اقدامات مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح با هدف  استمرار آرامش اجتماعی و انضباط شهری در معابر اجرا می شود، یادآور شد: شهرداری منطقه  آمادگی کامل برای همکاری با نیروی انتظامی در ایجاد انضباط شهری و رفع سد معبر و بساط گستری را دارد تا با ایجاد آرامش در سطح شهر ؛ حقوق شهروندانی که قوانین را رعایت می کنند، حفظ شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: