جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 آذر 1395     
اتمام 4 پروژه عمرانی در منطقه 19 تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی منطقه 19 در تشریح وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی سطح منطقه گفت: در تلاش هستیم تا 4 پروژه عمرانی این منطقه را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

شهنام جوادیان بیان کرد: یکی از پروژه های عمرانی این منطقه توسعه درمانگاه شهرداری منطقه در پاسخ به نیازهای بهداشتی شهروندان و افزایش سطح خدمات درمانی است که در حال حاضر این پروژه 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ودر مرحله نازک کاری است.

به گفته وی فاز دوم توسعه این درمانگاه در 870  متر مربع و در سه طبقه در حال احداث است.

جوادیان همچنین به پیشرفت اقدامات عمرانی ساخت سرای محله خانی آباد نو جنوبی اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز تاکنون 55 درصد پیشرفت داشته  و به منظور ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به اهالی این محله رو به اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: بنای این سرای محله 1440 متر مربع مساحت دارد و در 4 طبقه به عنوان 13 امین سرای محله احداث می شود.

احداث مرکز معاینه فنی خودرو در منطقه پروژه دیگری است که جوادیان به پیشرف 90 درصدی آن اشاره و اظهار کرد: مساحت عرصه این مرکز بالغ بر 9 هزار متر مربع است که جنب بوستان آموزشی ترافیک در حال احداث و تکمیل است.

این مرکز مجهز به 4 لاین ورودی بوده و در طول روز قابلیت پذیرش نزدیک به 500 خودرو را برای تست، معاینه فنی و رفع عیب دارد.

معاون فنی و عمرانی منطقه در ادامه با ارائه توضیحاتی درخصوص وضعیت پروژه کانال هدایت و دفع آبهای سطحی معبر شقایق و شکوفه اعلام کرد: این  کانال جهت جمع آوری آبهای سطحی باند شمالی بلوار شکوفه با 230 متر طول تا یکماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: