جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 آذر 1395     
حمیدی فراهانی خبر داد:
آمادگی همه جانبه شهرداری منطقه 14 در فصل بارش با برپایی مانور ستاد برف روبی

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مانور آمادگی ستاد برف روبی در برابر نزولات آسمانی در فصل بارش و سرما در منطقه 14 برگزار شد.

فرهود حميدي فراهاني با اعلام اين خبر گفت: به طور كلي منطقه 14شهرداري تهران به لحاظ موقعيت جغرافيايي وهمچنين وجود زيرساخت‌هاي عمراني و تجهيزاتي، در شرايطي قرار گرفته است كه معمولا در هنگام بارش‌هاي شديد باران يا برف مشكل خاصي دراين منطقه پديد نمي‌آيد كه البته اين موضوع مرهون زحمات مستمر نيروهاي خدمات شهري،فنی و عمرانی،حمل و نقل و ترافیک،شهرداران نواحی و نیروهای 137 اين منطقه وهمت ويژه آن‌ها درانجام مستمراموري چون لايروبي شبكه انهار ،کانال ها مسیل ها و .. در منطقه 14است.

شهردار منطقه 14 با تشريح وضعيت شريان‌هاي اصلي اين منطقه در فصل بارش سال جاري گفت: بزرگراه امام علی (ع)،بزرگراه بسيج، بزرگراه شهيد محلاتي و همچنين خيابان خاوران که شريان‌هاي اصلي منطقه 14 محسوب مي‌شوند كه علي‌رغم تمامي مشكلاتي كه در روزهاي گذشته بابت بارش برف و باران وهمچنين سرماي هوا در اقصي نقاط شهران بوحود آمده بود،اين محورها با كم‌ترين مشكل ممكن اين شرايط جوي را پشت سر گذاشتند و هيچگونه مشكلی درشريان‌هاي اصلي اين منطقه به وجود نيامد.

حميدي فراهاني در خصوص برگزاري مانور آمادگي ستاد برف‌روبي اين منطقه توضیح داد: امسال باتوجه به گزارشات سازمان هواشناسي که خبر از زمستان سختي داده بودند سايت‌هاي برف‌روبي منطقه14 در جهت مقابله با مشكلات احتمالي فصل بارش به طوركامل راه‌اندازي و تجهيز شدند.

وي افزود: به همين منظور و درجهت آمادگي كامل سايت‌هاي برف‌روبي امسال نيز مانور ستاد برف‌روبي شهرداري منطقه 14 در جهت سنجش ميزان آمادگي تجيزات،ادوات، امكانات و همچنين نيروي انساني ستادبرف‌روبي منطقه 14 برگزار شد.

شهردار منطقه 14 ادامه داد: در این مانور 514 نفر از کارکنان حوزه امور شهری و محیط زیست و نواحی 6 گانه و همچنین تعداد 86 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین اعم از لودر، کامیون، گریدر، خاور، نیسان،وانت، نمک پاش، بیل مکانیکی، بابكت،جرثقيل،بکار گیری شد تا تمامی شرایط برای زمان اضطرار و نیاز مهیا شود. تعداد 10800كيسه شن و نمك نيز در سطح منطقه توزيع شده است و علاوه بر آن 10000 كيسه شن و نمك آماده و همچنين 5000كيسه شن درسايت‌هاي برف‌روبي منطقه تعبيه شده تا در صورت لزوم بكارگرفته شوند.همچنين تعداد 10000 كيسه شن و نمك جهت تخصيص به اماكني چون مدارس،مساجد،ادارات،بيمارستان‌ها و ديگرنهادها در نظرگرفته شده است.

همچنین در این مانور قائم مقام شهردار، مدیربازرسی، رییس قسمت خدمات شهری منطقه 14  به همراه شهرداران نواحی شش گانه و جمعی از مدیران این منطقه  با حضور در ستاد برف روبی از وضعیت آمادگی نیروهای انسانی، ماشین آلات، تجهیزات و امکانات مربوطه در سایت‌های مرکزی، اصلی و فرعی در سطح نواحی 6 گانه منطقه بازدید کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: