جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
در بازدید ستادی از محله بلورسازی منطقه 17 مصوب شد:
روشنایی دائمی در زیرگذرهای حریم راه آهن تهران - تبریز

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 17 در جریان بازدید ستادی از محله بلورسازی واقع در ناحیه سه این منطقه از تامین روشنایی دائمی در زیرگذرهای حریم ریلی راه آهن تهران تبریز و حل مشکلات شهری این محله ظرف یک هفته و به صورت جهادی خبر داد.

مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: بازدیدهای ستادی از سطح محلات این منطقه با حضور کلیه معاونین و مدیران شهری و با حضور و اعلام نظر معتمدین محلی و اعضای شورایاری صورت می پذیرد و در دومین بازدید ، محله بلورسازی در ناحیه سه مورد بازدید وبازنگری در مشکلات واقع شد و راهکارهایی هم برای رفع این مشکلات احصا گردید.

شهردار منطقه 17 در بازدید از سطح محدوده این محله با اشاره به لزوم نوسازی بافت فرسوده در این محله گفت: معتمدین محلی و مدیران شهری در این قبیل محلات که با مشکلات کالبدی مواجه هستند،موظفند که مشکلات کوچک و خرد محلات را شناسایی کرده و برای رفع آنها اقدام عاجل انجام دهند.

عباسی با تاکید بر نظرسنجی از شهروندان برای انتخاب نام بوستان های کوچک مقیاس محلی تصریح کرد: معتمدین و اعضای شورایاری به عنوان نمایندگان مردم در سطح محله، باید در تصمیم گیری هایی که مربوط به محله است مشارکت داشته باشند و در مواردی نظیر انتخاب نام بوستان کوچک مقیاس مجاور بزرگراه نواب، نظر شهروندان را به مدیریت شهری اعلام کنند.

وی با تاکید بر ترمیم نقاط بی دفاع شهری گفت: هرس فضای سبز و بازپیرایی آن باید در دستور کار حوزه متولی باشد تا همیشه از بوستانهایی سبز و بانشاط برخوردار باشیم. درخواستهای شهروندی مبنی بر استقرار کانکس نیروی انتظامی در جوار بوستانها به مدیریت شهری رسیده که در حال بررسی ست و همکاری های لازم در این زمینه انجام شده است.

شهردار منطقه 17 «تامین روشنایی دائمی» در حریم راه آهن تهران تبریز را ضروری دانست و اظهار داشت: خاموشی در این محور و زیرگذرهای این حریم به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا این محور از «روشنایی دائمی» برخوردار باشد.

عباسی ساماندهی میدان دارالشهدا در ابتدای خیابان برادران شهید حسنی را یکی از طرح های زودبازده و سریع الاجرا در این محله دانست و تصریح کرد: میدان دارالشهدا در ابتدای خیابان برادران شهید حسنی(قلعه مرغی) یکی از مبادی ورودی منطقه است که باید نسبت به ساماندهی آن در اسرع وقت اقدام شود.

راه اندازی پل فلزی عابر پیاده در محور شمال به جنوب محله بلورسازی از دیگر درخواستهای مردمی بود که در این بازدید و نشست نیمرزه شهردار و مدیران شهری با معتمدین محلی عنوان شد و مقرر گردید تا حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در این خصوص ارزیابی و بررسی کارشناسی انجام دهد.

گفتنی ست ساماندهی گرمابه های محلی، تشویق به نوسازی بافت فرسوده شهری و تامین روشنایی در جایگاه ها و توقفگاه های اتوبوس و تاکسی از مهمترین مصوبات بازدید از محله بلورسازی بود که در جریان بازدید ستادی شهردار منطقه 17 به همراه معاونین و مدیران شهری در این محله به تصویب رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: