جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
در سرشماري عمومي نفوس و مسکن 95:
80 درصدخانوارهاي شميرانات مشارکت فعال داشتند

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در سرشماري عمومي نفوس و مسکن سال 95، بيش از 80 درصد از خانوارهاي شهرستان شميرانات در اين طرح ملي، فعالانه مشارکت کردند.

 محمد مرادي معاون برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري اين منطقه و مدير اجرايي ستاد سرشماري عمومي نفوس و مسکن منطقه يک با بيان خبر فوق اظهار داشت: در اين سرشماري  بيش از 40 درصد از خانوارهاي  شهرستان شميرانات اقدام به ثبت نام اينترنتي کردند و مابقي با مراجعه  ماموران آمارگيري، اطلاعات خويش را حضوري اعلام و در اين طرح ملي مشارکت کردند.

وي گفت: منطقه يک با 2 ستاد سرشماري به 398 حوزه جغرافيايي تقسيم شده بود و157 نفر مامور سرشماري و اجرايي، طرح را در اين محدوده پوشش دادند که  هر مامور آمار سه حوزه را جمع آوري کرد.

مرادي تصريح کرد: قبل از شروع طرح  سرشماري از داوطلبان در سراهاي محلات شمال تهران جهت جذب کارشناسان مسئول و مامورين سرشماري ثبت نام بعمل آمد و پس از پايش ، نيروها گزينش و جذب شدند.

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: دوم آذر ماه پايان سرشماري نفوس و مسکن 95 بود و غائبين مي توانند با ستاد سرشماري و يا مامور آمار گيري تماس گرفته  و نسبت به ارائه اطلاعات آماري خود اقدام نمايند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: