جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 4 آذر 1395     
از ابتدای امسال محقق شد؛
اجرای 60 درصد برنامه های فرهنگی منطقه 9 با مشارکت بسیج

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 با اشاره به بزرگداشت هفته بسیج گفت: از ابتدای امسال از ظرفیت حوزه بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) و پایگاه های مقاومت بسیج در برنامه های فرهنگی استفاده کرده و 60 درصد این برنامه ها با مشارکت این حوزه اجرایی شده است.

حمید محسنی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی که در نشست های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی منطقه صورت گرفت، سعی کردیم در بیشتر مناسبت ها و طرح ها از ظرفیت بسیج استفاده کرده و حال و هوای معنوی به این برنامه ها دهیم.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد تا نشست های ماهیانه فرهنگی در نهادهای مختلف برگزار شود و یکی از این نهادها نیز حوزه بسیج ناحیه حمزه سیدالشهدا بود که بصورت منظم و مستمر این جلسه برگزار و تصمیمات بسیار خوبی نیز گرفته می شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به برنامه های مشارکتی با حوزه بسیج گفت: برگزاری مانورهای امداد و نجات ، تورهای گردشگری و مذهبی ، برگزاری جلسات قرآنی و برنامه های مناسبتی و مذهبی از جمله کارهایی بوده که بصورت مشارکتی انجام شده است.

وی ادامه داد: حوزه بسیج در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و همچنین ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان همکاری بسیار خوبی داشت و همچنین در برگزاری جشن های شعبانیه هم از ظرفیت این شجره طیبه استفاده شد.

محسنی در خصوص ارتباط با پایگاه های حوزه مقاومت بسیج سطح محدوده نیز گفت: خوشبختانه هم افزایی بسیار خوبی بین شهرداری منطقه و ناحیه حمزه سیدالشهدا (ع) و پایگاه های بسیج وجود دارد و براساس تعامل و هماهنگی تمامی کارها به نحو مطلوبی پیگیری شده و به نتیجه می رسد.

وی تصریح کرد: ساختمان حوزه بسیج 221 جندالله و 222 ولایت نیز در محله شهید دستغیب همزمان با دهه کرامت از سوی این شهرداری به بهره برداری رسید و افتتاح شد.

شهردار منطقه 9 اذعان داشت: حوزه بسیج در طرح غنی سازی اوقات فراغت و پایگاه های تابستانی نیز مشارکت ویژه ای داشت و همچنین طرح نشاط و تعالی نیز به همین منظور برای فرزندان همکاران شهرداری اجرایی می شود تا آموزه های دینی را سرلوحه زندگی ایرانی اسلامی خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نمایشگاها و همایش های مختلف، سالگرد امام (ره) ، ماه مبارک رمضان ، هفته دفاع مقدس و مراسم دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن که در طول سال برگزار می شود، همواره فضایی در اختیار حوزه بسیج قرار می گیرد تا در خصوص موضوعات مختلف اطلاع رسانی کنند.

به گفته محسنی ، شهرداری منطقه نیز تمامی توان خود را برای تبیین رشادت ها و عمق فرهنگ و تفکر ناب اسلامی به کار می گیرد و با روحیه جهادی و تفکر ناب بسیجی به شهروندان منطقه خدمت رسانی می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: