جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آذر 1395     
اتوبوس های اوهایو به وای فای مجهز می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل مرکز اوهایو (COTA) تا پایان ماه ژانویه سال آینده ارائه وای فای رایگان را برای تمام 444 دستگاه اتوبوس ناوگان خود آغاز می کند.

با این کار، اوهایو اولین شهر بزرگ ایالات متحده خواهد بود که دارای چنین خدماتی است. حدود یک سال است که COTA در دو بخش روی این طرح کار می کند.

بخش اول این طرح شامل ارتقای ناوگان این سازمان با خدمات اینترنت 4G است که به دسترسی اینترنت بی سیم با سرعت بیش تر در اتوبوس ها کمک می کند. دلیل این امر افزایش ارتباط بین اتوبوس ها و سازمان است. اکنون اتوبوس های سازمان یک بار در هر دقیقه به کامپیوترهای COTA متصل می شوند تا مکان یابی شوند. این ارتباط به مدیران کمک می کند تا از مشکلات احتمالی و یا طبق برنامه حرکت کردن اتوبوس ها با خبر شوند.

با ارتقای این اتوبوس ها به اینترنت 4G، این انتقال اطلاعات هر 15 ثانیه یک بار اتفاق می افتد که در نتیجه مکان یابی در زمان حقیقی رخ می دهد.

ارتقا به اینترنت 4G هم چنین به COTA کمک می کند تا برای تمام ناوگان خود وای فای ارائه دهد.

در حالی که هدف اصلی از این ارتقا جذب مسافران بیش تر نیست، مقامات این سازمان امیدوارند که این امر اتفاق بیفتد.

هزینه این اقدام برای COTA سالانه بیش از 250 هزار دلار خواهد بود. البته تضمینی برای عدم هک این وای فای وجود ندارد اما تلاش خواهد شد تا ایمن ترین سیستم های برای اتوبوس ها نصب شوند. اتصال به این وای فای هیچ نام کاربری یا رمز عبوری نیاز نخواهد داشت تا مسافران تصور نکنند که فعالیت های اینترنتی آن ها کنترل می شود.

 

محمدی

2/9/95

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: