جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آذر 1395     
آماده باش كامل شهرداری منطقه 4 در نخستین برف زمستانی

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: با آغاز بارش نخستين برف زمستانی که از ساعاتی پیش در شمال شرق تهران در حل باریدن است، 11 ایستگاه برف روبی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

حسین سیگارودی با بیان این مطلب گفت: همزمان با بارش نسبتاً شدید نخستین برف پاییزی كه از ساعاتي پیش در شمال شرق تهران در حال باریدن است ، ستاد برف روبی شهرداری منطقه 4 فعالیت خود را با تمام امکانات و در 11 ایستگاه برف روبی مستقر در نواحی 9 گانه آغاز کرد.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی نقاط آبگیر و برف گیر سطح منطقه 4 گفت : با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، تمامی معابر سطح منطقه که احتمال ایجاد مشکلات در زمان بارش برف وجود داشت شناسایی شده اند و در مواقع لزوم امکانات و نیروها به محل های مورد نیاز اعزام می شوند .

سیگارودی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خاص منطقه و احتمال بارش سنگین برف در ارتفاعات، ضمن آمادگی سایت های برف روبی و آماده باش بیش از 300 نیروی برف روب، بیش از 200 مخزن جهت دپوی شن مخصوص در سطح معابر جانمایی شده است.

رییس ستاد برف روبی شهرداری منطقه 4 در ادامه از بکار گیری ماشین آلات مورد نیاز در برف روبی امسال خبر داد و افزود: به منظور تسریع در امر برف روبی بیش از 100 خودرو سبک و سنگین عملیات برف روبی امسال را بر عهده خواهند داشت.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه خاطر نشان كرد : کلیه شهروندانی که قصد تردد در محدوده منطقه 4 بویژه محورهای های شمال و شمال شرقی در بزرگراه شهید بابایی ، دماوند و لشکرک را دارند ضمن تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ، با احتیاط کامل تردد نمایند .

وی اضافه کرد: هم اکنون تمامی معابر محلی و بزرگراهی شمال شرق تهران برای تردد خودروها باز است و مشکلی وجود ندارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: