جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آذر 1395     
مديركل فرهنگي شهرداري تهران خبر داد:
فضاسازي اتوبوس ها و ايستگاههاي منتخب شركت واحد با محوريت پيام ايام هفته كتاب

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مديركل فرهنگي شهرداري تهران ازفضاسازي اتوبوس ها و ايستگاههاي منتخب شركت واحد با محوريت پيام ايام هفته كتاب، خبر داد.

علیرضا شريفي با اعلام اين خبر و با بيان اين كه همانگونه كه مقام معظم رهبري بارها تاكيد فرمودند بدون شك شناخت و دسترسي به منابع و ميراث مكتوب ايراني و اسلامي به عنوان يكى از خطير ترين وظائف بزرگ همه‌ کسانی است که به گونه‌اى با مسأله‌ى كتاب سر وكاردارند، افزود: همگانى كردن كتاب از راه گسترش زنجيره‌ى كتابخانه‌هاى عمومى درهرگوشه و كناركشورهمراه بافراهم‌سازى زمينه‌ى لازم براى فراگيري كتابخوانى با معرفى كتاب‌هاى خوب ومناسب و همچنين پديد آوردن آثار متنوع در همه‌ى موضوعات مورد توجه و مورد علاقه، وظيفه‌ى بزرگ ديگرى است كه خود خواسته بردوش شهرداري تهران قرار گرفته است .

وي با اشاره به اقدامات ابلاغ شده به سازمان زيباسازي در اين هفته، اظهار كرد:برنامه های لازم الاجرای شرکت ها ، سازمانها و مناطق 22 گانه با شعار واحد كتاب، آگاهي و سبك زندگي است كه در اين راستا سازمان زیباسازی به تهيه واكران تيزرهاي تبليغاتي مناسب و ترویج بیانات مقام معظم رهبری وآموزه های دینی و استفاده از سخنان قصار بزرگان در توسعه و گسترش کتاب و کتابخوانی درنمايشگرهاي شهري اقدام كرده است.

وي ادامه داد: انتخاب شعار مناسب در طرح تبلیغاتی ترويج فرهنگ مطالعه طراحی واجرای جملات قصار کوتاه در بیلبوردهای شهری نیز براي ما حائز اهميت بود.

شريفي با اشاره به فضاسازي اتوبوس ها و ايستگاههاي منتخب شركت واحد با محوريت پيام ايام هفته كتاب، تصريح كرد:استقراراتوبوس های سیار شمسه درمحلات با هدف معرفی پایگاه و مرکز اهدای کتاب، از جمله اقدامات شرکت اتوبوسراني در اين هفته است.

مديركل فرهنگي شهرداري تهران در پايان به طراحی کمپین «من کتاب میخوانم» به صورت استیکر بروی بدنه تاکسیرانی نيز اشاره كرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: