جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 2 آذر 1395     
با راه اندازی دفتر تملک بافت فرسوده سیده ملک خاتون:
روند تملک املاک پروژه سیده ملک خاتون در منطقه 15 شتاب گرفت

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 از راه اندازی دفتر تملک بافت فرسوده سیده ملک خاتون در راستای تسریع در تملک و اجرای پروژه توسعه فرهنگی سیده ملک خاتون خبر داد.

دکتر انجمنی با اشاره به تاکید دکتر قالیباف شهردار تهران مبنی بر تملک تک پلاکهای باقیمانده در محوطه اطراف امامزاده سیده ملک خاتون و تسریع در اجرای پروژه توسعه فرهنگی آن افزود: در این راستا با راه اندازی دفتر تملک؛ نمایندگانی از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و اداره املاک منطقه در این دفتر مستقر شده و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند.

به گفته وی با توجه به تملکهایی که طی سنوات گذشته در محل یادشده  از سوی سازمان نوسازی شهر تهران و منطقه صورت گرفته؛ نقاط بی دفاع شهری در این محدوده به وجود آمده که با بازدید و دستور دکتر قالیباف، روند تملک تک پلاکهای باقیمانده که بالغ بر 80 پلاک تجاری و مسکونی با مساحتهای مختلف می باشد شتاب گرفت.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: به زودی دعوتنامه هایی برای صاحبان املاک این محدوده ارسال می شود تا جهت توافق به دفتر تملک بافت فرسوده واقع در ورودی درب اصلی امامزاده سیده ملک خاتون (ضلع شمالی امامزاده) مراجعه کنند تا اجرای طرح مورد نظر تسریع یابد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: