جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 آذر 1395     
شهردار منطقه 9 خبر داد:
برگزاری مراسم تجلیل از شاگردان مکتب امام صادق (ع) در دانشگاه شهید ستاری

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 9 از برگزاری مراسم تجلیل از شاگردان مکتب امام صادق (ع) همزمان با دهه آخر ماه صفر در مسجد دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری خبر داد و گفت: ستاد بزرگداشت علما و ائمه جماعت منطقه از 15 نفر از علما و روحانیون بالای 63 سال تقدیر می کند.

حمید محسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری منطقه با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید مصطفی خمینی و حجت الاسلام اصغری رئیس این مرکز برگزاری این مراسم معنوی را بر عهده گرفته و از علما و ائمه جماعتی که سن آنان بالای 63 سال است تجلیل می کند.

وی تصریح کرد: مکتب پربار جعفری و محضر گهربار امام صادق (ع)، اسلام شناسانی بزرگ به جامعه اسلامی هدیه کرد؛ دانشمندانی که هر یک خود مرجعی مهم در مسائل علمی و مذهبی به شمار می آیند دستاوردهای این دانشگاه فعال علمی دینی گسترده تر از آن است که بتوان به تمام آن اشاره کرد.

شهردار منطقه 9 در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از شاگردان مکتب حضرت امام صادق (ع) گفت: با توجه به اینکه امام صادق (ع) در سن 65 سالگی به شهادت رسیدند بر آن شدیم که از علما و ائمه جماعت که در منطقه حضور دارند و فعالیت می کنند و در این سال ها بی منت به مردم خدمت کرده اند و سن و سال آنان در حدود عمر شریف امام ششم شیعیان است، تجلیل بعمل آوریم.

وی به 15 نفر از این ائمه جماعت و علمایی که از آنان تجلیل می شود نیز اشاره کرد و اذعان داشت: در محلات ناحیه یک از آیت الله شهسواری عضو دفتر فقهی امام (ره) و مقام معظم رهبری، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) محله استاد معین، ائمه جماعت حجج الاسلام محمدرضا کافی، علی صالحی، سیدمحمد رضوی، سیدکاظم حسینی در مساجد فاطمه الزهرا (س)، اولیاء، علی اکبر (ع) و علی اصغر (ع) محله دکتر هوشیار و ائمه جماعت حجج الاسلام علی رستم خانی، علی اکبر جعفری مقدم در مساجد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) محله شهید دستغیب تجلیل می شود.

محسنی ادامه داد: به همین ترتیب در محلات ناحیه 2 نیز از حجت الاسلام سیدابوالحسن ناصریان امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (ع) محله امامزاده عبدالله (ع) ، حجت الاسلام علی انصاری امام جماعت مسجد امام محمد باقر (ع) محله مهرآباد جنوبی، حجت الاسلام قربانعلی ملائی امام جماعت مسجد حسین بن علی (ع) محله شمشیری، ائمه جماعت حجج الاسلام سیدجواد عقیلی، قدرت اله سیفی و غیاث الدین انواری شایان در مساجد فاطمه الزهرا (س)، علی بن موسی الرضا (ع) و مسلم بن عقیل محله سرآسیاب و حجت الاسلام مرتضی محمدی زالی امام جماعت مسجد حضرت نرگس در محله فتح تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به فضاسازی محیطی و اطلاع رسانی لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه این مراسم معنوی نیز گفت: طرح ها و بنرهای مرتبط با این مراسم در سطح منطقه و مناطق هم جوار در حال اکران است و امیدواریم شهروندان در این مراسم حضور چشمگیری داشته باشند.

شهردار منطقه 9 اظهار داشت: براساس تمهیدات لازم و برنامه ریزی صورت گرفته، این مراسم همزمان با دهه آخر صفر روز شنبه 6 آذر از ساعت 19:30 در مسجد دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: