جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 آذر 1395     
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6:
اطلاع رسانی به زائرين اربعين حسيني در مرز شلمچه به خوبی صورت گرفت

به گزاش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به راه اندازی ايستگاه اطلاع رساني، رادیوی محلی و ستاد خبری شهید ارغوانی در مرز شلمچه گفت:  با فعالیت های شبانه روزی صورت گرفته، خدمت رسانی به زائرین اربعين حسيني در مرزشلمچه و آگاه سازي آنان برای برنامه ریزی این سفر معنوی به خوبی صورت گرفت.

مهرشاد الله ویردی ادامه داد: امسال با راه اندازی سیستم یکپارچه صوتی در مسیر پیاده روی منتهی به پایانه مرزی شلمچه، ضمن هماهنگی با صدا و سیمای مرکز آبادان جهت پخش برنامه های رادیو اربعین امکانی به وجود آمد تا  هموطنان در مسیر پیاده روی خود در جریان موضوعات مرتبط با مرز و بهترین زمان برای عبور و مرور قرار گیرند‌ که به گفته مقامات محلی این موضوع از بروز بحران های انسانی در محل پایانه مرزی جلوگیری کرد.

او در ادامه توضیح داد: با بسترسازی و هماهنگی صورت گرفته پهنای اینترنت موجود در موقعیت شهرداری تهران تقویت شد تا زائرین به راحتی از آن بهره برده و با اتصال به نرم افزار راهنماي زائر از ابتدا (خروج از ايران) تا پايان (ورود به ايران) مراسم پياده روي از خدمات آن استفاده کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: توزيع بروشور اطلاع رساني و توزيع نقشه اطلاع رساني از دیگر خدمات ارائه شده در راستای راهنمایی کامل زائرین حسینی بوده است.

او با اشاره به تهيه و نصب دستگاه  Bluetooth sender  در موکب شهید همدانی گفت: این دستگاه با قابليت ارسال همزمان 100 مرتبه جهت ارسال محتواهاي مرتبط با راهنمايي زائرين استفاده شد.

الله ویردی همچنین با اشاره به فعالیت ستادخبری شهید ارغوانی در مرزشلمچه گفت: اخبار منتشر شده در رسانه های گروهی به همت تیم مستقر در این ستاد تولید، گردآوری و به صورت روزانه برای رسانه ها ارسال شده است و در همین زمینه موقعیتی فراهم شد تا خبرنگاران محلی رسانه های خوزستان نیز با حضور در این ستاد خبری به ارسال و انتشار اخبار اقدام کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 همچنین همکاری مشترک با شبکه تلویزیونی الاهوازیه در پوشش زنده پیاده روی اربعین حسینی از محل موقعیت شهید همدانی شهرداری تهران در مرز شلمچه را از دیگر اقدامات امسال برشمرد و گفت: از تمامی امکانات برای اطلاع رسانی جامع و مطلوب به هموطنانمان استفاده شد.

او همچنین از بازدید اصحاب رسانه از مرز شلمچه خبر داد و گفت: یک تور دو روزه برای اهالی مطبوعات تدارک دیده شد تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت مرزشلمچه در روزهای منتهی به اربعین حسینی قرار گیرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: