جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 آذر 1395     
معاون شهردارتهران درمنطقه18خبرداد:
تبدیل قالب اراضی خط آهن تونلی تهران – تبریزبه فضای سبزدربهارسال آینده

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، طی نشستی باحضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری تهران،مسائل و مشکلات فراروی این حوزه درمنطقه 18موردارزیابی قرارگرفت.

دراین نشست که باحضورمهندس بهروزمحمد زاده شهردار،تنی چند ازمعاونین و مدیران دوائر مختلف منطقه برگزارشد، گزارش مبسوطی از وضعیت خدمات شهری و محیط زیست در این بخش از پایتخت ، معضلات فراروی آن ونیازهای این حوزه به سمع و نظر این مقام مسئول رسانیده و تدابیری در رابطه با رفع هریک از آنها اتخاذ گردید.

برپایه این گزارش،عدم واگذاری اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران-تبریزازسوی شرکت رجابه منطقه برای توسعه فضای سبز،تأمین روشنائی بوستانها و اماکن عمومی،بهسازی و نقاشی جداره های بدمنظر شهری،رفت وروب روزمره معابر،شستشوی جداول،انهار،مخازن مکانیزه زباله،ساماندهی صنوف غیرمجازدر اراضی تفکیک پسماند تقی آباد،سدمعبرهای صنفی میوه فروشان دوره گرددرمحورشهیدسروری و... از مهمترین موضوعات مطروحه در این نشست بود که در خصوص رسیدگی به آنها تدابیر لازم از سوی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اتخاذ شد.

گفتنی است : مهندس مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان این نشست با همراهی شهرداروتنی چندازمدیران منطقه از اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران – تبریز بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

وی درحاشیه این بازدیدپیرامون حریم خط راه آهن تونلی تهران – تبریز در منطقه 18اظهارداشت:در صورت توافق با مسئولان شرکت رجا،قالب اراضی راه آهن به فضای سبزتبدیل ودربهار سال 96به بهره برداری خواهد رسید.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: