جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 مهر 1393     
بانک شهر به دنبال رفع مشکلات شهرداری کلانشهرهاست

به گزارش گروه کلان شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل بانک شهر با تاکید براینکه توجه به مشکلات شهرداری‌ها از اولویت‌های این بانک است،گفت: به همین منظور سفرهایی را به استان ها و شهرهای مختلف انجام داده ایم تا مسئولان بدانند بانک شهر متعلق به همه شهرهای کشور است.

حسین محمد پورزرندی با تاکید براینکه قطعا تسریع در روند اجرای پروژه های شهری بر روح و ذهن شهروندان تاثیر بسیاری دارد، افزود: توسعه و آبادانی شهرها را جزو اهداف خود می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه، با شهرداری‌های کلانشهرها تاکنون80 هزار میلیارد ریال توافق‌نامه امضاء شده است،تصریح کرد: این توافقات در زمینه خرید ماشین‌آلات، اتوبوس، مترو، تجهیزات آتش‌نشانی، تجهیزات خدمات شهری، پروژه‌های عمرانی و ... بوده است.

پورزرندی با بیان این که بانک شهر هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت بیشتری دارد،اظهار کرد: هدف گذاری ما این است که در جمع ۴یا ۵ بانک بر‌تر کشور قرار گیریم، ضمن آن‌که اعتقادی به توسعه شعب فیزیکی نداریم و توسعه بانکداری الکترونیکی مورد نظر ماست.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص توسعه کارت شهروندی (کیف پول الکترونیکی)، گفت‌: این بانک تنها بانکی است که با حمایت و نظارت معاونت فناوری اطلاعات بانک مرکزی ، تحت پیش نویس نظام سپاس (کیوا 2) اقدام به تدوین و پیاده سازی معماری کیف پول الکترونیکی بر روی کارت شهروندی کرده است تا شهروندان بدون نیاز به اسکناس و با سرعت و امنیت بالاتر از امکانات و مزایای خدمات پرداخت کارت شهروندی استفاده کنند.

حسین محمد پورزرندی افزود‌: کیف پول الکترونیکی در فاز اول به‌صورت کارت و در فاز بعد برروی سایر رسانه ها نظیر گوشی‌های موبایل پیاده سازی و ارائه خواهد شد.

وی درخصوص ویژگی‌های کارت شهروندی اظهار کرد‌: بر روی این کارت دو حساب بانکی تعریف می‌شود که یکی از آن‌ها در شبکه شتاب همانند سایر کارت‌های بانکی قابل استفاده بوده و حساب دیگر بر روی تراشه هوشمند (Chip) نصب شده بر روی کارت تعریف می‌شود که به عنوان کیف پول فرد است و با استفاده از آنتن متصل به تراشه به صورت غیر تماسی جهت پرداخت های خرد به‌کار می رود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: