جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 مهر 1393     
آغاز بهره برداری از طولانی ترین پل پروژه تقاطع کاروانسراسنگی یک

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،فردا طی مراسمی  پل اتصال بزرگراه های فتح و شهید لشگری در تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 با حضور دکتر "مازیار حسینی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به بهره برداری می رسد.

با بهره برداری از پل اتصال بزرگراه های فتح و شهید لشگری که طولانی ترین پل تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 به شمار می رود، بخش عمده ای از ترددهای اضافی در محدوده سه راه کاروانسراسنگی حذف خواهد شد. این گشایش ترافیکی به ویژه در شرایطی که هنوز بخش هایی از پروژه تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 زیر بار ترافیک نرفته است، تاثیر بسزایی بر افزایش نظم ترافیکی و کاهش مشکلات شهروندان خواهد داشت.

پل اتصال بزرگراه های فتح و شهید لشگری به طول 827 متر، داراي 21 پايه بوده كه روي 181 شمع اجرا‌ شده اند. طول بزرگترين دهانه پل به 52 متر می رسد و ارتفاع بلندترين پايه آن 14 متر است. سطح عرشه این پل صندوقه ای بیش از 7800 متر مربع است و برای احداث آن از 393 صندوقه پیش ساخته بتنی استفاده شده است.

گفتنی است تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 علاوه بر 7 محور و رمپ جهتی در تراز صفر که بیشتر آنها طی ماه های گذشته به بهره برداری رسیده اند، شامل 4 دستگاه پل صندوقه ای پیش ساخته بتنی است؛ پل هایی که با توجه به پیشرفت 85 درصدی پروژه، مراحل نهایی تکمیل و آماده سازی را پشت سر می گذراند. پل اتصال بزرگراه فتح به کرج که مسیر شرق به غرب جاده قدیم تهران- کرج را به مسیر شرق به غرب جاده مخصوص کرج متصل می کند، پیش از سایر پل های این پروژه آماده بهره برداری شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: