جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 آبان 1395     
مسئول كميته فرهنگي ستاد اربعين شهرداری تهران خبر داد:
ارائه خدمات فرهنگي-مذهبی و ويلچري به زائران اربعین حسینی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:مسئول كميته فرهنگي ستاد اربعين شهرداري تهران در كربلا گفت: به منظور ارتقاي سطح فرهنگي و عقيدتي ميان كارگران اعزامي شهرداري تهران كه با عنوان خادم الحسين(ع) فعاليت مي كنند و پاسخ به سوالات مذهبي زائران حسيني ؛ بيش از ٣٠  روحاني به كربلا اعزام شده اند.

 

حجت الاسلام محمد حسين اميري در گفت و گو با خبرنگار اعزامي شهرنوشت به عراق با بیان این خبر افزود: اين روحانيون با حضور در چادرهاي محل اسكان كارگران نسبت به تصحيح قرائت نماز ، وضو ، پاسخ به شبهات و سوالات شرعي اين عزيزان اقدام مي كنند.

 

به گفته وي بيان احكام شرعي در بين نمازهاي جماعت ، برپايي زيارت عاشورا و برگزاري مراسم عزاداري بخش ديگري از فعاليت روحانيون اعزامي است.

 

مسئول كميته فرهنگي ستاد اربعين شهرداري تهران در كربلا عنوان كرد:علاوه بر خدمات اعلام شده، ميزهاي مشاوره مذهبي نيز در محل كمپ كارگران برپا شده تا افراد  بتوانند به صورت فردي موضوعات خود را مطرح و پاسخ دريافت كنند.

 

اميري در پايان همچنين از ارايه خدمات ويلچري به زائران كم توان و ناتوان توسط اين روحانيون در شيفت هاي مشخص خبر داد و گفت:روحانيون اعزامي به صورت شبانه روزي در شيفت هاي تعيين شده با ويلچر اقدام به جابه جايي زوار ناتوان و كم توان در مسير تشرف به حرمین شريفين مي كنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: