جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 27 آبان 1395     
واکنش مدیرعامل شهربان به «بنزین فروشی در خیابان»

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، ابوالقاسم چیذری با بیان این مطلب گفت: از چندی پیش، شاهد حضور متخلفانی در بزرگراه ها و خیابان های سطح شهر تهران هستیم که در اقدامی پرخطر، با قرار دادن ظروف 20 لیتری بنزین در خودروهای شخصی خود و با توقف در حاشیه بزرگراه ها و خیابان ها اقدام به فروش بنزین می کنند!

وی افزود: عدم نظارت بر روند عرضه بنزین از سوی مدیران مربوطه ، سبب ایجاد هرج و مرج و رواج بی قانونی در این مورد شده است و قانون شکنان با جسارت و آزادی هرچه تمام، اقدام به خرید بنزین آزاد از جایگاه های سوخت کرده و آن را با قیمتی بالاتر در معابر تردد خودروها در شهر و حاشیه شهرها می فروشند.

چیذری ادامه داد: این بی نظارتی از سوی متولیان، تا جایی پیش رفته است که حتی برخی سوپرمارکت ها هم اقدام به فروش بنزین آزاد می کنند!

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با بیان اینکه مقابله با این تخلف در مرحله نخست وظیفه دولت است، اظهار داشت: برخورد با این تخلف، در مرحله دوم، وظیفه پلیس راهور است که باید با فروشندگان متخلف بنزین آزاد که با زیرپا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی در معابر تردد خودروها توقف کرده و اقدام به این کار می کنند، برخورد قاطعانه و قانونی انجام دهد.

وی ادامه داد: نیروهای انضباط شهری در راستای رفع سدمعبر، طی چند برهه گوناگون اقدام به جمع آوری این متخلفان کردند اما به دلیل عدم نظارت دولت و عدم اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی درباره این افراد، متخلفان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند!

چیذری با بیان اینکه برقراری انضباط شهری نیازمند تعامل دستگاه های مرتبط در فرایندی هماهنگ است، خاطرنشان کرد: در خصوص جمع آوری متخلفان فروش بنزین آزاد در مسیر تردد خودروها، ضمن درخواست از مدیران دولتی برای اعمال نظارت بر روند توزیع بنزین و درخواست از پلیس راهور برای برخورد قانونی با این متخلفان، از پلیس امنیت هم درخواست می کنیم که به این ماجرا ورود پیدا کند چرا که این متخلفان در مواجهه با نیروهای انضباط شهری و عملیات رفع سدمعبر، اقدام به درگیری فیزیکی، خودسوزی، خودرو سوزی و دیگر سوزی می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: