جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آبان 1395     
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛
تشکیل کمپین تبلیغاتی "محله می خواند"در منطقه 10

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تشکیل کمپین تبلیغاتی "محله می خواند" به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت محلات دهگانه منطقه خبر داد.

امیر قاسمی ضمن اعلام این خبر با اشاره به اهداف برگزاری برنامه های هفته کتاب گفت: برجسته سازي جلوه هاي نهضت کتابخوانی در فرهنگ عمومي، دستیابی به جایگاه حقیقی کتاب و کتابخوانی در فرهنگ و حاکمیت اسلامی، افزایش سرانه و توسعه مراکز عرضه کتاب و مکان های مطالعه عمومی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری در این هفته است که با محوریت محلات و به فراخور تقارن با مناسبت ايام ماه محرم و صفر در حال برگزاری است.

وی با اشاره به راه اندازی کمپین تبلیغاتی شعار واحد "محله می خواند" افزود: به منظور ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، محله سلیمانی تیموری در برنامه ای ابتکاری اقدام به راه اندازی دوچرخه تبلیغاتی با شعار "محله می خواند" در سطح معابر و اهدای بروشور و کتاب به شهروندان کرد.

قاسمی یادآور شد: برگزاری کارگاه آموزشی روش های مطالعه و اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوعات اولویت دار 18 گانه مدیریت شهری و همچنین نشست های تخصصی با حضور علاقه مندان به کتاب از دیگر برنامه ها در سطح محلات می باشد.

به گفته وی، علاوه بر چاپ پوستر هاي تبليغاتي ترویجی با محوریت كتاب و کتابخوانی، برنامه های اجتماعی و فرهنگی متنوعی با مضامین نواختن زنگ نمادین کتاب و كتابخواني در مدارس منتخب و تجهيز قفسه هاي كلاسي، تجلیل از فعالان عرصه کتاب، برپایی خیابان "گذر کتاب، نمایشگاه موضوعی عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، ثبت نام از کودکان و نوجوانان در کمپین های باشگاهی محلات دوستدار کودک، ایجاد فضای مطالعه و دسترسی آسان به کتاب در مجتمع های مسکونی، تشکیل کانون‌های تخصصی ناشرين و توزيع كنندگان و كتاب فروشان فعال در اماكن مسكوني محلات، تور بازديد از خبرگزاري كتاب ايران، انتشارات شاخص كتابخانه ملي و... از 25 آبان آغاز شده و تا 1 آذرماه ادامه خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: