جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 آبان 1395     
جزئيات خدمات شهرداري منطقه ٦ تهران در مرز شلمچه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه ۶ تهران جزئيات خدمات ارائه شده به زائران اربعين حسيني از سوي شهرداري اين منطقه در مرز شلمچه را تشريح كرد.

عظيم بابايي روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امسال مجموعه خدماتي موکب شهيد همداني كه از سوي  شهرداري منطقه ۶ برپاشده از هفت هزار مترمربع به ١٠ هزار مترمربع توسعه يافت.

وی  در ادامه افزود: اين مساحت توسط شهرداري منطقه زيرسازي، زه كشي و آسفالت شد.

بابايي خاطرنشان كرد: ١٢٠ چشمه سرويس بهداشتي، ٢٤ درمانگاه، ٢٠ باب حمام و تعدادي زيست خواب در موکب شهيد همداني راه اندازي شده است.

وی  يادآور شد: براساس اعلام فرماندار ويژه خرمشهر تاكنون حدود ٦٠٠ هزار نفر از مرز شلمچه عبور كرده و حدود ٣٠ هزارنفر از اين مرز بازگشته اند.

شهردار منطقه ۶ تصريح كرد: با توجه به اينكه تا حدود سه روز بعد اربعين بازگشت زائران به كشور ادامه دارد، ارائه خدمات موکب شهيد همداني تا چند روز پس از اربعين استمرار دارد.

وی با اشاره به اينكه عبور و مرور به طور مستمر از مرز شلمچه صورت مي گيرد، از تلاش براي واگذاري اين مجموعه به بخش خصوصي و مردم بومي خبر داد.

گفتنی است روز چهارشنبه به همت شهرداری منطقه ۶، جمعی از خبرنگاران شهری در مرز شلمچه حضور یافته و از موکب شهید همدانی و خدمات ارائه شده به زائرین بازدید کردند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: