جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 16 مهر 1393     
مهمترین شاخص های رتبه بندی شرکتهای خصوصی ، میزان رضایتمندی شهروندان است

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه رتبه بندی شرکتهای خصوصی اتوبوسرانی با جدیت دنبال می شود گفت: میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد این شرکتها و تعداد تخلفات مهمترین شاخص های رتبه بندی شرکتهای خصوصی است.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: تعداد شرکت های خصوصی اتوبوسرانی از 24 به 18 شرکت کاهش یافته که این مساله به دلیل رتبه بندی و بررسی دقیق عملکرد این شرکتها بوده است؛ چنانچه شرکتی شاخصه های لازم و تعیین شده را کسب نکند اجازه ادامه کار و فعالیت ندارد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین شاخص‌های رتبه بندی شرکتهای خصوصی میزان رضایتمندی و شکایت شهروندان است به همین دلیل ما موضوع مشتری مداری را با جدیت دنبال می‌کنیم. هرساله رتبه بندی شرکت های خصوصی با جدیت دنبال و عملکرد اتوبوس ها به دقت رصد می شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از سیستم های هوشمند عملکرد اتوبوس های بخش خصوصی به صورت دقیق نظارت و بررسی می شود گفت: با استفاده از سیستم جی. پی. اس ، می‌توان به طور دقیق متوجه شد که اتوبوس ها در کدام نقطه شهر مشغول به فعالیت هستند و عملکرد آنها چگونه است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: موضوع مالکیت خودرو از مهمترین موضوعاتی است که در رتبه بندی شرکتهای خصوصی مد نظر قرار دارد. بر این اساس دیگر به هیچ عنوان اتوبوسی را به فرد واگذار نمی‌کنیم. در حال حاضر مالکیت شرکتهای خصوصی در مورد اتوبوس ها به صورت صد درصدی نیست اما تاکید شده که همه اتوبوسهای زیرمجموعه یک شرکت باید در مالکیت آن شرکت باشند.

سنندجی گفت: همچنین در راستای تقویت شرکت های خصوصی، امکاناتی در اختیار آنها گذاشته شده که از جمله آنها می توان به امکان استفاده از کارواش و تعمیرگاه های ویژه با قیمت های مناسب، امکان استفاده از پارکینگ های شبانه برای پارک اتوبوس ها، امکان سوخت گیری در جایگاه های ویژه با قیمت پایین و... اشاره کرد. همچنین در بحث نوسازی ناوگان اتوبوس های بخش خصوصی مورد توجه ویژه قرار دارد، چنانچه از مجموع 450 دستگاه اتوبوس نوسازی شده حدود 70 درصد مربوط به بخش خصوصی بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود 3 هزار اتوبوس شهر تهران تحت پوشش و مدیریت بخش خصوصی قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: