جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 آبان 1395     
آمادگي مترو تهران براي حمايت از كالاهاي ايراني در اتاق هاي مادر و كودك

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از ايجاد فرصت براي توليدكنندگان داخلي محصولات كودكان به منظور تبليغات رايگان و ارائه خدمات به مسافران مترو خبر داد.

مهندس عبدالله پور با اشاره به هدف گذاري مترو در حمايت از توليد ملي و ترويج اين فرهنگ در ميان مردم اظهار داشت: اتاق هاي مادر و كودك ايستگاه هاي مترو محل مناسبي براي تبليغ توليدكنندگان داخلي وسايل غذايي و بهداشتي كودكان است زيرا مسافران زيادي در طول روز در اين اتاق ها تردد دارند و مي توانند كيفيت توليدات داخلي را محك بزنند.

وي ادامه داد: در همين راستا شركت بهره برداري مترو تهران در نظر دارد تا با استفاده از توليدات داخلي در زمينه محصولات غذايي و بهداشتي كودكان در اتاق هاي مادر و كودك، زمينه را براي تبليغ رايگان اين محصولات براي مسافران و مصرف كنندگان فراهم آورد.

قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از توليدكنندگان داخلي در زمينه محصولات غذايي و بهداشتي كودكان خواست تا با عرضه آخرين دستاوردهاي خود به اتاق هاي مادر و كودك هم در جهت ارائه خدمات به مسافران سهيم شده و هم از تبليغ رايگان محصولات خود در ميان مردم بهره مند شوند.

مهندس عبدالله پور ضمن تاكيد بر ترويج فرهنگ فرزندآوري و مسئوليت بزرگ مسئولان در رابطه با ترويج اين فرهنگ اظهار داشت: وظيفه همه ماست تا امكانات رفاهي براي زنان شاغل و مادراني كه در مكان هاي عمومي رفت و آمد دارند را فراهم و تسهيل كنيم تا به شعار فرزندآوري در جامعه جامه عمل بپوشانيم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: